Oddey Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 fått skjekket det ? Det er venstre lykt som er litt skadet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 kor gammelt er senk og dempere ?? TUV ?? Sittet på bilen siden oktober 2008, men har bare brukt det i sommeren som har hvert, bilen har ikke hvert vinterkjørt så har bare fått brukt den en sommer sessong, mener jeg har TUV papirene liggende i hanskerommet ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Pris på bakdempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Pris på bakdempere? selges kun samlet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Passer hattehylle sedan ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-mann Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-mann Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Passer hattehylle sedan ?? Aner ikke, men har mine tvil egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 nump=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 bump! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Da sier vi bump igjen da, delene går billig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rando0m Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 om d er venstre baklykt (sett bakfra) som er skadet så byr jeg 300 får lyktene mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 om d er venstre baklykt (sett bakfra) som er skadet så byr jeg 300 får lyktenemvh Det er venstre baklykt ja . sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Har du eksos liggende enda? Er det fra manifold og helt bak til og med bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Har du eksos liggende enda? Er det fra manifold og helt bak til og med bakpotte? Har eksos helt fra manifold og bakover ja =), kat og bakpotte og hele den veien =). orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå