Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare glem det er min mening men.

Om du faktisk skal prøve og få det godkjent, så må du ha større bremser, understell generelt som tåler effekten. Altså si du skal godkjenne med 170 turbo HK, så bygger du om til komplett 325 understell.

Diff, stikkaksler, mellom aksel, bremser, bærearmer, traverser osv osv osv. Tror uansett det er et longshot og få godkjent turbo e30 lengre i det hele tatt. brått så sitter du der og må ha full syklus test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...