Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge?Dette er veldig mørkt bilde igjen, men er sånn jeg vil ha! Sånn jeg mente, som E34'n min var Var ikke dumt å bytte i e30 nei, har begynt å like e30 utrolig godt.. Også er det ingen lik eller i det hele tatt lignende her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge?Dette er veldig mørkt bilde igjen, men er sånn jeg vil ha! Sånn jeg mente, som E34'n min var Var ikke dumt å bytte i e30 nei, har begynt å like e30 utrolig godt.. Også er det ingen lik eller i det hele tatt lignende her i byen Fargen er nok ikke helt lik på , men det er i nærheten hvertfall hehe. Ja jeg har også fått grådig sansen for de! Det er ålreit da, ditt eget varemerke liksom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Fargen er nok ikke helt lik på , men det er i nærheten hvertfall hehe. Ja jeg har også fått grådig sansen for de! Det er ålreit da, ditt eget varemerke liksom hehe Den ser mye mer lilla ut på disse bildene enn den gjorde til vanlig. Til vanlig så den helt sort ut, alle trodde den var det. Til jeg stilte meg i direkte sollys på torget i Lillehammer for å ta bilder Da var det mange som plutselig syns jeg hadde fet bil, som egentlig ikke likte bmw en gang Ja, må alltid ha noe som skiller seg ut, jeg, på ene el andre måten.. Klarer bare ikke la være Bilen din blir utrolig fet med denne fargen hvertfall! Her har du sånn fargen min så ut på den siden det ikke var direkte sollys Er samme bilen altså, bare etter jeg knuste ene OZ felgen min, så måtte kjøpe nye av Sharif. Er nok kanskje slik farge du tenker på likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Fargen er nok ikke helt lik på , men det er i nærheten hvertfall hehe. Ja jeg har også fått grådig sansen for de! Det er ålreit da, ditt eget varemerke liksom hehe Den ser mye mer lilla ut på disse bildene enn den gjorde til vanlig. Til vanlig så den helt sort ut, alle trodde den var det. Til jeg stilte meg i direkte sollys på torget i Lillehammer for å ta bilder Da var det mange som plutselig syns jeg hadde fet bil, som egentlig ikke likte bmw en gang Ja, må alltid ha noe som skiller seg ut, jeg, på ene el andre måten.. Klarer bare ikke la være Bilen din blir utrolig fet med denne fargen hvertfall! Her har du sånn fargen min så ut på den siden det ikke var direkte sollys Er samme bilen altså, bare etter jeg knuste ene OZ felgen min, så måtte kjøpe nye av Sharif. Er nok kanskje slik farge du tenker på likevel? Ja den så veldig lilla ut på de første bildene, så da tvilte jeg. Men ser det på det siste bildet at det er den fargen jeg Takk for det , tror bilen hadde blitt lekker i den fargen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Nå har bilen din blitt helt topp pus! gleder meg til å se den med sommerhjula i sommer! ps. så barsk ut den e30'en i bakgrunnen på det ene bildet der altså.. *KREMT* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Nå har bilen din blitt helt topp pus! gleder meg til å se den med sommerhjula i sommer!ps. så barsk ut den e30'en i bakgrunnen på det ene bildet der altså.. *KREMT* hehe Tusen takk besten min Ja da er vi flere gitt! Ja jeg så det, all råskapen fanget på ett bilde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Rips i e36 er aldri feil \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå