Gå til innhold

Min BMW 318 i full glans! :D

Anbefalte innlegg

Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge?

Dette er veldig mørkt bilde igjen, men er sånn jeg vil ha! :D

Sånn jeg mente, som E34'n min var ;)

nar3uwobq0ks9l0yw5zl.jpg

23xqy27zlkw7wctpi2td.jpg

Var ikke dumt å bytte i e30 nei, har begynt å like e30 utrolig godt..

Også er det ingen lik eller i det hele tatt lignende her i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge?

Dette er veldig mørkt bilde igjen, men er sånn jeg vil ha! :D

Sånn jeg mente, som E34'n min var ;)

nar3uwobq0ks9l0yw5zl.jpg

23xqy27zlkw7wctpi2td.jpg

Var ikke dumt å bytte i e30 nei, har begynt å like e30 utrolig godt..

Også er det ingen lik eller i det hele tatt lignende her i byen :)

Fargen er nok ikke helt lik på :o , men det er i nærheten hvertfall :wink: hehe.

Ja jeg har også fått grådig sansen for de! :) Det er ålreit da, ditt eget varemerke liksom 8) hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er nok ikke helt lik på :o , men det er i nærheten hvertfall :wink: hehe.

Ja jeg har også fått grådig sansen for de! :) Det er ålreit da, ditt eget varemerke liksom 8) hehe :wink:

Den ser mye mer lilla ut på disse bildene enn den gjorde til vanlig. Til vanlig så den helt sort ut, alle trodde den var det. Til jeg stilte meg i direkte sollys på torget i Lillehammer for å ta bilder ;) Da var det mange som plutselig syns jeg hadde fet bil, som egentlig ikke likte bmw en gang :P

Ja, må alltid ha noe som skiller seg ut, jeg, på ene el andre måten.. Klarer bare ikke la være 8)

Bilen din blir utrolig fet med denne fargen hvertfall!

Her har du sånn fargen min så ut på den siden det ikke var direkte sollys ;) Er samme bilen altså, bare etter jeg knuste ene OZ felgen min, så måtte kjøpe nye av Sharif.

Er nok kanskje slik farge du tenker på likevel? ;)

h4mksuula02xx5402b9k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser mye mer lilla ut på disse bildene enn den gjorde til vanlig. Til vanlig så den helt sort ut, alle trodde den var det. Til jeg stilte meg i direkte sollys på torget i Lillehammer for å ta bilder ;) Da var det mange som plutselig syns jeg hadde fet bil, som egentlig ikke likte bmw en gang :P

Ja, må alltid ha noe som skiller seg ut, jeg, på ene el andre måten.. Klarer bare ikke la være 8)

Bilen din blir utrolig fet med denne fargen hvertfall!

Her har du sånn fargen min så ut på den siden det ikke var direkte sollys ;) Er samme bilen altså, bare etter jeg knuste ene OZ felgen min, så måtte kjøpe nye av Sharif.

Er nok kanskje slik farge du tenker på likevel? ;)

h4mksuula02xx5402b9k.jpg

Ja den så veldig lilla ut på de første bildene, så da tvilte jeg. Men ser det på det siste bildet at det er den fargen jeg :) Takk for det :) , tror bilen hadde blitt lekker i den fargen selv :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bilen din blitt helt topp pus!:D gleder meg til å se den med sommerhjula i sommer!

ps. så barsk ut den e30'en i bakgrunnen på det ene bildet der altså:o.. *KREMT* hehe

Tusen takk besten min :D Ja da er vi flere gitt! :wink:

Ja jeg så det, all råskapen fanget på ett bilde 8) hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...