Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da toppen å alt gikk til faens så trengs d ny motor. Høvelig om du har en liggende som kan brukes. fra 5 eller 3 serie gjør ingenting, men bør være VANOS 94 mod. eller så trenger jeg styreenhet fra deg også! Høvelig om du kan sende til Finnmark på vår regning.

Skrevet

Hallo du.

Jeg har en kompis som bor i Alta som har mange BMW deler. Han har mange deler liggende. Han skal bytte ut en M50B20 og sette inn en 2.5 liter som skal sendes til Alta mest sannsynlig i neste uke. Det er en motor uten Vanos. Han har kontakt med en sjåfør som skal kjøre en lastebil opp fra Stavanger til Alta. Motoren min blir nok hentet i neste uke av sjåføren. Kanskje han har plass til en motor til?Det må jeg spørre han om.

Skal prøve å ringe han i kveld. Ellers så har jeg bekjente som kanskje har motor til deg langs veien som sjåføren kjører. En er nødt til å få ordnet rimelig transport. Hvis en motor skal sendes fra Sør-norge med spedisjonsfirma på vanlig måte, så koster transporten mer enn motoren koster.

Det blir i alle fall svindyrt hvis du bare må kjøpe en motor og den skal sendes så raskt som mulig til deg. Da vil folk ta seg godt betalt.

Får håpe at du er heldig og at noen i ditt nærområde har motor til deg. Jeg skal i alle fall spørre Nils Jørgen som min bekjente i Alta heter. Han har kanskje venner igjen som kan hjelpe deg. Det er jo mange som bytter ut 2 litere med 2.5, og da er det stor sjanse for at du får en ny motor til ok pris.

Hilsen Eirik. Ring gjerne 92 22 65 44 hvis du lurer på noe.

Skrevet

Nils Jørgen med de blåe bimmerne sine kjenner jeg og. Jeg ska bare få snakka med bileier så kontaktes vi! Jeg er bare lille hjelper oppi havariet!

Skrevet
Jeg har også en motor med ledningsnett og hjerne. M50B20TU Skal kun ha gått 140.000km

Jasså? den hørtes sletts ikke dum ut. Som sagt så er alt opptil eiern av "prosjektet"

Skrevet
Hallo du.

Jeg har en kompis som bor i Alta som har mange BMW deler. Han har mange deler liggende. Han skal bytte ut en M50B20 og sette inn en 2.5 liter som skal sendes til Alta mest sannsynlig i neste uke. Det er en motor uten Vanos. Han har kontakt med en sjåfør som skal kjøre en lastebil opp fra Stavanger til Alta. Motoren min blir nok hentet i neste uke av sjåføren. Kanskje han har plass til en motor til?Det må jeg spørre han om.

Skal prøve å ringe han i kveld. Ellers så har jeg bekjente som kanskje har motor til deg langs veien som sjåføren kjører. En er nødt til å få ordnet rimelig transport. Hvis en motor skal sendes fra Sør-norge med spedisjonsfirma på vanlig måte, så koster transporten mer enn motoren koster.

Det blir i alle fall svindyrt hvis du bare må kjøpe en motor og den skal sendes så raskt som mulig til deg. Da vil folk ta seg godt betalt.

Får håpe at du er heldig og at noen i ditt nærområde har motor til deg. Jeg skal i alle fall spørre Nils Jørgen som min bekjente i Alta heter. Han har kanskje venner igjen som kan hjelpe deg. Det er jo mange som bytter ut 2 litere med 2.5, og da er det stor sjanse for at du får en ny motor til ok pris.

Hilsen Eirik. Ring gjerne 92 22 65 44 hvis du lurer på noe.

Da bytter han omsider motor i 5 serien! Stemmer at det er dyrt, derfor håpet jeg på å få kjøpt en motor litt rimeligere. 2 literne er jo ikke så altfor dyre lenger, men ser poenget ditt. Takk for ditt engasjement, slike som deg jeg liker å møte på.

Skrevet

Fikk melding i dag fra ham. Budrunden er vunnet på huset han kjøper, Han selger enten bilen som den står til meg, eller venter til sommern med å kjøpe motor. Stakkarn har nok å bruke penger på nå. Men, da har vi hvertfall sjekka markedet å du verden for en respons. Om dere greier å vente noen mnd så kjøper enten han eller jeg motor. Jeg fikk meg nettopp jobb nå (turnus) så har jo 2 uker fritt i mnd:) kan jo hende jeg tar meg en tur til en av dere å henter noe snacks. Beklager topic som det står Haster, men det hasta veldig da jeg skrev. Nå aventer vi. TAKK TIL DERE ALLE FOR SVAR Å ENGASJEMENT!

Skrevet

Jo. Skriver: Du verden for en respons. Mange å velge i her. Lav KMstand å greier, prisene spriker og veldig. Håper bare at frakt blir rimelig, men det ser ser vi an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...