GKracing Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hjelp, ny feilmelding kom i dag! power window anti-trap function! Noen som vet hva det betyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 hvis du stikker hånda ut vindu mens du kjører vinduet opp så skal en sensor i pakninga stoppe ruta om den merker motstsand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GKracing Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Problem løst! Vinduet som har "mistet" posisjonen sin. måtte nullstille ruten så alt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 kalles forøvrig å initialisere for dere andre som måtte komme borti dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Problem løst!Vinduet som har "mistet" posisjonen sin. måtte nullstille ruten så alt ok. Har akkurat samme feilmeldingen på min E61. Hvordan løste du det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 lukk alle dører, kjør vinduene helt ned, hold deretter bryteren i lukkeposisjon inne helt til rutene er stengt, hold bryteren inne i ca 1 sekund etter at di er nådd topp posisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Skyter litt liv i denne tråden! Fått opp følgende feilkode på bilen min når jeg skal lukke passasjer vindu foran inni mellom. Vinduet stopper ca halvveis, så går det ned igjen av seg selv, også kommer feilkoden opp på skjermen., dette kan skje 2 ganger etter hverandre, så når jeg får det igjen så er feilkoden borte igjen. dette skjer ikke hver gang, kun noen ganger.. Vil den nullstillinga som beskrivi over funke da? Forresten en 2004 e60 520iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå