///M Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 tenkte på å kjøpe de her, synes dem så kule ut. men på blinklysdelen er den annerledes, vet ikke om dette vil kle på e36 coupe. du ser at blinklys delen går innover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigrrguttn Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ohh, disse så nyydelige ut! Ja, det eneste jeg også ville ha pirket på er blinklysene. Men ringene var herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Jeg ville aldri satt de på en M3, for å si det sånn. Eller, ville vel ikke kjøpt dem og satt de på bil i det hele tatt. Not a fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Syns faktisk ringene var ganske kule, men blinklysa ødela utseendet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Så tøffe ut de. Har du no bilde hvor de er på en bil? Blir altid litt annerledes når mann ser tingen montert på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 veldig tøffe og spesielle, likte blinklysene spesielt, usikker dog hvordan de hadde gjort seg på bilen in real, men det må man jo finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kan funke på en "showbil", men er bilen relativt original ser det fort veldig billig ut. Sånne lykter har det også med å dugge og ha dårlig passform også... Kan du ikke sette inn AE i de org lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Må egentlig si meg litt enige med Lars89. Har du en ellers orginal bil ville jeg heller gått for angel eyes. Det mener jeg ser mer classy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 nå er jo demon eyes og angel eyes akkurat det samme da. men bmw har rettigheten på nevnet så egentlig får ingen andre produsenter kalle det for angel eyes. derfor heter det demon eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 er enig med leadfoot, jeg er også litt original politi på noen biler, men synes de lykta var så kule, men blinklysdelen synes jeg ikke ville passe på e36. får se hva jeg gjør, gå for en annen som passer, eller ikke gjøre noe med det og la det være originalt. men biler som denne gjør til at jeg får lyst å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Demon eyes, er ikke det lyktene som Audi hr kommet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 er enig med leadfoot, jeg er også litt original politi på noen biler, men synes de lykta var så kule, men blinklysdelen synes jeg ikke ville passe på e36.får se hva jeg gjør, gå for en annen som passer, eller ikke gjøre noe med det og la det være originalt. men biler som denne gjør til at jeg får lyst å http://www.bmwtuningmag.com/wp-content/uploads/bmw_e36_ricardo_3.jpg Bildet du linket til er vel en bil med originale lykter men med ettermontert AE mener jeg... Ganske pent i grunn, hvertfall mye penere enn de øverst på siden! Det er forsåvidt ganske populært på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Demon eyes, er ikke det lyktene som Audi hr kommet med? audi lyktene er devil eyes det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Latterlige navn spør du meg. Ser ikke mye ondt ut... Spesielt ikke montert på en sliten E36/B5 med masse dugg og lys i halvparten av pærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 angel eyes var jo opptatt av bmw. demon eyes var opptatt av de som kopierer angel eyes. så de måtte vel finne på noe i samme gata og fant ut at devil var røffere enn angel og demon. så de gikk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå