Gå til innhold

E36 demon eyes

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Kan funke på en "showbil", men er bilen relativt original ser det fort veldig billig ut. Sånne lykter har det også med å dugge og ha dårlig passform også...

Kan du ikke sette inn AE i de org lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo demon eyes og angel eyes akkurat det samme da. men bmw har rettigheten på nevnet så egentlig får ingen andre produsenter kalle det for angel eyes. derfor heter det demon eyes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med leadfoot, jeg er også litt original politi på noen biler, men synes de lykta var så kule, men blinklysdelen synes jeg ikke ville passe på e36.

får se hva jeg gjør, gå for en annen som passer, eller ikke gjøre noe med det og la det være originalt.

men biler som denne gjør til at jeg får lyst å

bmw_e36_ricardo_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med leadfoot, jeg er også litt original politi på noen biler, men synes de lykta var så kule, men blinklysdelen synes jeg ikke ville passe på e36.

får se hva jeg gjør, gå for en annen som passer, eller ikke gjøre noe med det og la det være originalt.

men biler som denne gjør til at jeg får lyst å

%7Boption%7Dhttp://www.bmwtuningmag.com/wp-content/uploads/bmw_e36_ricardo_3.jpg%7Boption%7D

Bildet du linket til er vel en bil med originale lykter men med ettermontert AE mener jeg... Ganske pent i grunn, hvertfall mye penere enn de øverst på siden! Det er forsåvidt ganske populært på E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angel eyes var jo opptatt av bmw. demon eyes var opptatt av de som kopierer angel eyes. så de måtte vel finne på noe i samme gata og fant ut at devil var røffere enn angel og demon. så de gikk for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...