Kriss11 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hei! Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg ett coilover-sett. Sette jeg har kikka på er fra koed. FK automotive. Gevindundervogn www16141 Til følgende modeller: Alle 6-Cylindrede Limousine modeller Specifikationer: - TÜV Godkendelse - FK Justerbare dæmpere (Rebound) - 40-70mm sænkning. - Højdejusterbar bagge akser. Så jeg lurer på om noen av dere har erfaringer eller kjører med det? Om det funker bra osv;) Hvordan er det å få godkjent det i vognkortet? Håper på tilbakemeldinger=) Takk
Lars89 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Har FK coilovers på min. Er utrolig stivt/hardt i forhold til originalt, men det settet der har jo mulighet for justering så mulig det ikke blir like "ille" som mitt. Mine står godkjent i vognkortet og med TUV-papirer skal det ikke være noe problem
Kriss11 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Åja, ja det er mulig. Er jo greit å ha "litt" kjørekomfort også=) Men samtidig ligger jo dem sikkert mye bedre på veien.
Kriss11 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Noen flere som har prøvd fk-coilovers eller har hørt noe om det?=)
Wazu Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Jeg har FK coilovers på min bil. Kun høydejusterbare, med Tüv-godkjenning. Ganske stivt, men det liker jeg. Ellers ikke noe å si på det egentlig.
Kriss11 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Takk for svar=) Lurer på om jeg ikke må smelle til med ett sett etter hvert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå