asil racing Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 legger ut noen bilder av banebilen her . står m5 3,6 l motor i den , samt fult bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kult, sitter det lexan ruter på den? Noen bilder av motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 alle rutene uten om frontruten er lexan . skal ta no fler og bedre bilder av den til uka . bilen er en 535 som er satt i m5 motor og gir samt m5 bremser foran og m3 bremser bak . planen er og ha den på klassing nå i år slik at jeg kan kjøre i gatebil racing serien . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 fra powerdrift i helgen som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 effekt i denne grombilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 effekt i denne grombilen da? er en std 320 hk ? 3,6 m5 motor med 3"eksos . Også er det 3,8 svinghjul på den da , vet ikke om det har så mye og si . bilen veier jo ikke så alt for mye lenger så den er helt rå og sladde med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Tøff den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Tøff den der! takk legger ut noen flere bilder jeg har funnet på nette . vis jeg bryter noen kåpyrigther her så får dere si i fra . mvh tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Fått klasset bilen nå , slik at den kan brukes i drifting/racing og bakkeløp nå noen som vet om jeg får bilen eu godkjent nå som den er klasset og lisensiert bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 effekt i denne grombilen da? er en std 320 hk ? 3,6 m5 motor med 3"eksos . Også er det 3,8 svinghjul på den da , vet ikke om det har så mye og si . bilen veier jo ikke så alt for mye lenger så den er helt rå og sladde med er 315 hk org på 3.6. 3.8 svinghjul er jo MYE tyngre enn svinghjulet fra 3.6.. så det var jo en dårlig oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 effekt i denne grombilen da? er en std 320 hk ? 3,6 m5 motor med 3"eksos . Også er det 3,8 svinghjul på den da , vet ikke om det har så mye og si . bilen veier jo ikke så alt for mye lenger så den er helt rå og sladde med er 315 hk org på 3.6. 3.8 svinghjul er jo MYE tyngre enn svinghjulet fra 3.6.. så det var jo en dårlig oppgradering ja det var ganske tungt , men får kanskje litt mer moment da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Stilig bil, ser veldig grom ut å kjøre. Morsomt at noen stiller opp med BMW mot alle dissa opphora japsebila . Er det bare jeg som synes det ser ut som bensin som spruter under bilen? Sleng ut noen filmer her a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 jeg var på powerdrift i helga, og det spruta no veldig ut ifra tanklokket, siden av bakfangeren, og bakunder bakfangeren, var det bensin?=P var MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 jeg var på powerdrift i helga, og det spruta no veldig ut ifra tanklokket, siden av bakfangeren, og bakunder bakfangeren, var det bensin?=P var MYE!! var en defekt kuleventil til luftinga i fuelcellen . vi fikk ordna det i løpet av dagen. var vell også svingen før breisladdsvingen det lakk ut , bilen tålte kanskje ikke å sladde mot venstre .hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asil racing Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 vurderes solgt http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Helst ikke no diskusjon rundt salget i denne tråden mvh tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå