Bimmerfører Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hei Jeg er inne på tanken om å bytte ut dempere og fjærer på min E39, sitter originale på nå, og vurderer om jeg skal gå for dette fortsatt. Bilen er og blir en familiebil, ikke noen stylet racerbil bygget for fart og spenning. Er det noen som har noen gode tips og råd om hvor jeg bør handle og hva jeg bør kjøpe der. Som sagt så er ikke dette noen stylet racerbil, men en familiebil, så kjørekomforten bør være god etter bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Ingen som har erfaring med bytte på dempere til E39,???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kjøpte dempere fremme på min e39 hos Koed. Har kjørt med disse et halvår nå og er veldig fornøyd. Har snakket med andre som også har kjøpt de fra Koed som er veldig fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 jeg har senket min 30 mm.. bare å få den litt stivere,, jeg er veldig fornøyd, men jeg synes ikke du skal senke den mere enn 30 mm,, men det er da min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 jeg har senket min 30 mm.. bare å få den litt stivere,, jeg er veldig fornøyd, men jeg synes ikke du skal senke den mere enn 30 mm,, men det er da min smak.. Nå står det jo at bilen skal holdes orginal med orginal kjørekomfort. Koed er nok billigste alternativ, uten at jeg har sjekket noe priser der kontra bmw forhandleren. Vil du se hva orginal deler koster hos forhandler så kan du se på gs sine sider. De holder samme pris eller høyere som forhandlerene som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Jeg kjører bilstein B8 på E36'n min. Dette blir jo noe stivere enn originalt, men jeg syntes ikke det går nevneverdig utover kjørekomforten. (Skal nevnes at jeg kjører 70/40 senk sammen med dette så det gjør det nok også hakket stivere ) Ellers så er vel org. dempere og moderat senk med eibachfjærer ganske så komfortabelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takker for svar, så langt. Har sjekket litt på priser rundt om kring, og når vi snakker bytte av både dempere og fjærer, for jeg bytter selvfølgelig begge når jeg først skal bytte, så kan det nesten se ut som at det blir "same shit" prismessig om jeg går for senkesett kontra originalt. Så er det noen som har noen gode anbefallinger på pris for ett ikke alt for "rått" senkesett, hvor mye av kjørekomforten beholdes. Bilen skal som sagt være en familiebil/hverdagsbil, og ikke noen stylet racerbil som du må kjøre på skrått over fartsdumper ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 ville da anbefalt et bilstein sett av meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 ville da anbefalt et bilstein sett av meg:) Ok, hva og hvilke pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 send meg skiltnr og info på din bil så sjekker jeg pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Sendte deg en pm badsha, men skjedde noe med siden her. Det er en traust god gammel 1997 520IA, med AD86372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 http://shopping.kelkoo.no/ssc-100372023-bmw-e39-senkesett.html http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21122449 Noen som kjenner til disse settene eller levrandørene, Vet det sikkert ikke er slike sett de fleste her inne kjøper, men jeg prøver meg på spørsmålet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå