BMWsideways Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hei, jeg har en 1986 e30. Og jeg lurer på hvordan jeg skal få av viften? Skjønner ikke helt hvordan den er festet. Kan noen hjelpe meg? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Er ikke helt sikker på hvilken vifte du mener, men vis det er viskoseviften i front av motor du mener. Så er det en 32mm fastnøkkel du må ha, og så er gjengene links(motsatt vei av normalt).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 ja, det er den viften. Og vet at det er en 32mm man trenger. Men den bare vrir seg rundt. Er det noen sted og holde igjen eller noe sånt? Jeg er litt fersk på det her.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 vannpumpetang/rørtang og hold igjen på reimhjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 takker! Hehe :' ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 trikset er å ha en hammer eller liggnende å slå på fast nøkkelen med... da kommer den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå