Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan komme med en grei oppskrift på det å ettermontere grøftelys på E36?

Gjerne hvor det går ann å få tak i tingene som trengs også.

Skrevet

Går vell kanskje ann å kjøpe lyktene på biltema (399k stk) og bare legge inn en diskrè bryter i kupèn også.

Men jeg får se hva disse kittene koster og hvor mye jobb det er.

Skrevet

Ettermonterings kitt på GS koster over 2000kr.

Vet ikke helt om det er verdt det i forhold til en enklere løsning som jeg nevnte ovenfor

Skrevet

jeg kjøpte en sånn ettermonterings kit fra Torshov og brukte orginale bryteren som sitter i bilen fra før funker fjell enda.

Skrevet
jeg kjøpte en sånn ettermonterings kit fra Torshov og brukte orginale bryteren som sitter i bilen fra før funker fjell enda.

Har bryter med tåkelys. Kan jo koble meg inn på den.

Skrevet

Har bryter med tåkelys. Kan jo koble meg inn på den

Hva kosta kitet?

Skrevet

tror jeg betalte 199kr for det men da må du ha lykta, dette hadde jeg fra før av så jeg kjøpte bare bryter.

Skrevet

Gjør det orginalt er min mening! Alt annet er jalla.

Du betaler ikke 2000 kroner hos koed. Jeg betalte 1500 kroner inkl moms, frakt etc.

Men ta det gjerne samtidig som du kjøper noen andre deler. ;)

Skrevet

har du tåkelys fra før av?

vist ikke så ligger ledningsnettet i bilen fra før av. stikk på skroten, kjøp en cupe bryter, 100 lapp, stikk på tema, kjøp grøftelys, 400 kr, (koed 7-900 kr) nesten plugg and play.. bare bytte av kontaktene te greøftelysa,, gjort på 3.5 min,,

Skrevet

Nei, det er normalt IKKE ledningsnett når bil er levert uten tåkelykter. Dette er bare å ta en titt om det går kabler ned, og org. ledningsnett skal ligge ved topp av radiator og går ned til tåkelyshuset. Evnt. sjekk om sikring 15 er i bruk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...