Tore Diesel Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Fin bil Hvilken dimensjon er det på sommerhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takk for det:) 8,5 og 9,5x19 med 235 forran og 265 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Nydelig bil! Om du vil lakke interiørlistene så ville eg gått for sort pianolakk, dette kombinert med ditt interiør ville blitt skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Flott touring! Faller i smak det du gjør med den, spessielt sommerhjula Som du sa i første innlegget, deilig bil å kjøre langt med. Har kjørt opp og ned til Frankrike med fattern sin 520d 4 ganger nå. Alltid like deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Steike, for en forskjell det ble med sommerhjulene på Som flere andre sier her, er fargen på bilen knallfin. Jeg ville også satset på sort pianolakk på listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Da har jeg vært ute å fått tatt litt bilder av vogna med somerhjul på. Må bare finne meg et bedre sted så kommer det bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 O la la! Dette så skikkelig stilig ut! Synes det er veldig pent med litt bredere kant på felgene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blazzt Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Den dær girkula har eg sykt løst på. Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Den dær girkula har eg sykt løst på. Hvor får jeg tak i den? Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Funnet noen ny plass å ta bilder nå da Reidar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Hadde jeg vært deg hadde jeg montert inn en org BMW radio/cd, det hever interøret betraktelig og bilen blir mye finere inni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Nåværende cd spiller ble montert av forrige eier. Han påstod det var så fryktelig dårlig lyd i det orginale anlegget. Hatt litt lite tid til å ta noe nye bilder i det siste men har planer og ideer om hvor jeg skal ta de, kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå