Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey no har æ en case hehe æ har en bmw 740ia som æ tenkt å monter eksos på å selvsagt 4tuta å tenkt jaja d der må jo vær en grei å billig jobb siden eksosn går ut på begge sider orginalt å dro på svendsen eksos her i trondheim å fikk dem te å sjekke.

etter omtrent 5minutt på bukken så kjæm han nissn å si at ja d bli litt dyrt for 4tuta. æ bare jaha å d vil si?

Jo da nei da bare bakpottan koste 18TUSEN æ bare ka i alle dager du snakke om får æ me en valp å da eller?

nei d kosta d si han.

sykmann tenkt æ å dro. men er det noen her som har noen forslag på kordan æ kan ordne 4tuta på den hehe?

Skrevet

Va på gs og sjekka på rør tel x5,må være enig me dæ at det e galskap.Måtte bet nesten 19000kr fø å få ut rørene bak. :( men heldigvis kunne man kjøpe bare ett par rør og sveise på og da komme det på rundt 700 :D

Skrevet

min bil fikk 4 stusser hos svendsen eksos fredrikstad for 2 550.- ferdig montert med alle deler, stusser og utskjæring i fangeren :)

jeg har de orginale pottene mn byttet bare ut de 2 stussene helt bakerst etter bakpotta.

svendsen kappet stussen og sveiset på ny der du ser pilen på siste bildet.

3je02k9twrsdhzsn0rtj.jpg

biroyz8wvqq5pf60xra6.jpg

bubz0ayzato6ezw3qkss.jpg

Skrevet

har ikke målt de. men kan sikkert gjøre det i morgen. også skrev jeg feil pris. det skulle være 2 250.- ikke 2 550.- hehe. var ikke så veldig feil. men rett skal være rett :P

men når jeg var hos svendsen så sa jeg bare mange forskjellige stusser til utstilling på veggen bak disken. jeg pekte da på den ene som hang på veggen og sa jeg skal ha de på min bil.

det skulle de ordne. skjære i fanger og sveise på de nye stussene ble vi enige om.

så jeg ba om å få løse stusser sveist på. sikker på de skjønnte du ville ha løse stusser og ikke hele bakpotter?

Skrevet

okey d va no sykt billig:) nei æ sa at æ skull ha 4stussa å at æ villa ha pris på både me lyddemper og bare for dem stussan dem sveisa på men han hadd itj nå ana en dem supersprint pottan te 18lappa men har no bestillt mæ bakpotta no som har 2stussa men e redd dem kanskje bli litt stor:s va der for æ lurt litt på kor stor dine va sju sånn at æ veit om kanskje æ ska avbestill dem æ har kjøpt hehe

Skrevet

Tror det var Svendsen eksos i Trondheim som har monter på min, mener jeg så det på en kvittering, og det ser omtrent likedan ut som sjøbuse sitt bortsett fra at stussene mine er firkantet. Mener det sto ca. 8000 eller noe sånt :) kan sjekke det opp senere idag :)

Veldig skitten på det første bilde, men var et før og etter bilde :D

1qdgbp3v8bxfvlfbqmpw.jpg

ixyd3fnuozl0ap5qqvft.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...