bmw545turbo Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Okey no har æ en case hehe æ har en bmw 740ia som æ tenkt å monter eksos på å selvsagt 4tuta å tenkt jaja d der må jo vær en grei å billig jobb siden eksosn går ut på begge sider orginalt å dro på svendsen eksos her i trondheim å fikk dem te å sjekke. etter omtrent 5minutt på bukken så kjæm han nissn å si at ja d bli litt dyrt for 4tuta. æ bare jaha å d vil si? Jo da nei da bare bakpottan koste 18TUSEN æ bare ka i alle dager du snakke om får æ me en valp å da eller? nei d kosta d si han. sykmann tenkt æ å dro. men er det noen her som har noen forslag på kordan æ kan ordne 4tuta på den hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 18,000kr?? Det var jo sinsykt drøyt! Er de pottene gullbelakt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Haha, Svendsen er dyr:b Var med en kompis som skulle sveise eksos, bare en tut vel og merke, og ja, det ble dyrt. Jobben tok 45min +/-, og vips, 9000kr var brukt:b Han hadde til og med med seg bakpotte som var kjøpt tidligere!! Sorry for litt OT, men lykke til med skiftinga:) Får håpe du finner noen rimeligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Okey no har æ en case hehe æ har en bmw 740ia som æ tenkt å monter eksos på å selvsagt 4tuta å tenkt jaja d der må jo vær en grei å billig jobb siden eksosn går ut på begge sider orginalt å dro på svendsen eksos her i trondheim å fikk dem te å sjekke.etter omtrent 5minutt på bukken så kjæm han nissn å si at ja d bli litt dyrt for 4tuta. æ bare jaha å d vil si? Jo da nei da bare bakpottan koste 18TUSEN æ bare ka i alle dager du snakke om får æ me en valp å da eller? nei d kosta d si han. sykmann tenkt æ å dro. men er det noen her som har noen forslag på kordan æ kan ordne 4tuta på den hehe? Jeg kjøpte disse på tyske ebay, og monterte de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Du kan vel kjøpe noe på ebay og få et mekonomenverksted til å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Sjøbuse her på forumet fikk sveiset på nye ende stusser på 7'n hos svendsen eksos i fredrikstad. Tror han betalte 2500kr eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Hmm. På Svendsen her i trondheim, så fikk jeg pris på bytte av bakpotte på E36,n min. Jeg skulle ha potte med to rør ut. Jobb INKL potte ferdig på bil kom seg på 3200.- Og da var den ferdig tilpassa bakfanger. Der godtok de ikke at jeg evt skulle ha med potte selv. Men jeg syns 3200.- for potta ferdig på bil var rimelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Hmm. På Svendsen her i trondheim, så fikk jeg pris på bytte av bakpotte på E36,n min. Jeg skulle ha potte med to rør ut. Jobb INKL potte ferdig på bil kom seg på 3200.- Og da var den ferdig tilpassa bakfanger. Der godtok de ikke at jeg evt skulle ha med potte selv. Men jeg syns 3200.- for potta ferdig på bil var rimelig jeg Det var billig vill jeg si da. MYE bedre pris enn 18,000kr. Lønner seg å forhøre seg litt rundt først. Er jo ikke bare svendsen som kan sette på eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Sjekk gjerne med vanlige verksteder også, kan jo fort spare noen tusen på noen minutter på telefon. Alle verksteder og "eksoseksperter" jeg ringte i Oslo for montering av ny eksos på min, ville ha 1500-2500 kr. Kjørte inn på jallaverksted/bilvask, og de tok 700 kr. for hele jobben mens jeg stod ved siden av og så på prosessen. Men jeg hadde en Mini før og da ville de på Svensen Eksos ved Helsfyr ha 8000 kr. for eksospotte. Bestilte ny inkludert frakt for 1000 lapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 18k? Wtf, dypper kanskje eksosen i gull før dem montere?? Dette er altfor dyrt, tipper du kommer unna med 3-5k på et vanlig verksted for kun arbeidet,såfremt du bestiller eksosen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Svensen er håpløst dyre ! Har hørt med de noen ganger for montering av eksos, men de er alltid det dyreste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå