t-kaa Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Passer e46 m3 replica felger til e34? vet ikke noe om impresset på felgen, men sitter 225, 45 x 17 på dem edit. er 8"
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Hvis felgene er til 3-serie vil de ikke passe. Normalt skiller det mellom 20 og 30mm på felger til E36/E46 og 5-serie. 3-seriefelgene bygger for langt inn og vil ta borti div undertsell osv. Dekkdimensjonen blir også feil mht rulleomkrets.
t-kaa Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 vinterfelgene mine (som sitter på ) har samme innpress som disse felgene. forskjellen er at sommerfelgene er 8" altså 1 " mer enn vinterfelgene, kan jeg ikke kjøpe spacer? og faktumet at det da er 17" tommers sommerfelger da, men det har vel ikke noe å si?
AutoMartin Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg mener at det skal gå hvis du kjøper spacere. Som tidligere nevnt er det ganske stor forskjell på innpresset på disse bilene, og så tykke spacere er dyre. Vær litt oppmerksom på plassen de nye dekkene har under framskjermene, det er lett å glemme å kjøre med full sving og se om det subber bort i innerskjermene når man tester de første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå