Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyser den med en gang når du kommer under 1000? min blinker litt når jeg nærmer med 500 rpm men DA er turtallet for lavt egnetlig.. så det er problemet her.. men hvis de ter rett under tusen har du nok fått noe dritt i silen din ja som gjør at du ikke får nok trykk.. eller altfor tynn olje.. be et verksted måle det faktiske trykket.. skal være være over 0,6 bar om jeg ikke husker feil på tomgang.

Skrevet

Viste seg at jeg aldri i verden skulle brukt Auto Konsult i Trondheim for oljeskift.

Lokket til oljefilteret var skrudd fast ALT for hardt. Derfor var den stanga fra filterlokket knekt av, og delene lå å fløyt nede i filterhuset. Fant også igjen kobberskiva som skulle vært festa i bunnpluggen.

Det er dette som har resultert i det lave trykket, og med en gang dette ble skiftet fungerte alt som normalt igjen.

Snakket forøvrig med Auto Konsult i ettertid, og de nekter å ta på seg noe som helst skyld.

ALDRI, ALDRI bruk firmaet Auto Konsult, http://www.autokonsult.no/

Skrevet

Du tok vel bilder av dette? ? Det er klart de har ansvar om dette er byttet hos dem. Kjør på!!

Skrevet
Du tok vel bilder av dette? ? Det er klart de har ansvar om dette er byttet hos dem. Kjør på!!

Klart jeg har tatt bilder av dette.

Men da jeg ringte og snakket med de nekter de skyld i det hele tatt, fordi det må ha vært han som skiftet olje tidligere som hadde gjort feilen. Dette er jo selvfølgelig ikke noe jeg kan bevise. Så vet ikke helt hvordan jeg skal komme noe videre med det? Siden de nekter, og det blir ord mot ord.

Det eneste jeg kan gjør er å advare andre mot dette firmaet!

Skrevet
Hvis de er så oppegående som de selv mener, burde de vel ha oppdaget dette?

Akkurat det sa jeg til dem.

Men er jo håpløst å komme noen vei når de nekter.. Viser jo bare hvor uproffesjonelle de er.

Kostet 260 kr for ny del, og hadde de kunne kommet ut av dette på en mye bedre måte spør du meg.

Skrevet

Det som er poenget her, syns jeg, er jo at disse feilene var der når du fikk bilen tilbake fra dem. Siden de er et verksted skulle de jo ha informert om disse feilene, får så å kunne tatt seg ekstra betalt for å fikse de! Siden dette ikke ble gjort, mener jeg at det beviser at det er dem som er årsaken! Skjønner at dette innlegget ikke kommer til å bety noe, men jeg måtte bare slippe ut litt irritasjon etter å ha lest denne tråden og syns at slike useriøse sjapper er verste sort!!!

Skrevet

Jeg synes du skal ringe igjen og prate med sjefen der. Hvis du ikke er flink til å prate for deg får du noen andre til å ta telefonen. Evt. skriver du et seriøst brev med godt grunnlag og bildevedlegg.

Grunnen til at så mange firmaer i Norge er slepphendte er nettopp dette. For få klager skikkelig så de veit at de kommer unna med alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...