Iv3rs3n Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Skal plukke i stykker min E28 520 86mod. Selger unna deler, ser helst til at deler blir hentet selv, men kan også sende om det er behov for det. Kjøpte denne for en måneds tid siden, planen var å redde et stakkars eksemplar av E28, men dette ble forgeves. Oppdaterer med flere bilder senere. Har også stående en diff med 100% sperre, svarte dørtrekk med mer.
Frederick Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Er de bakre bærearmene brukbare og utstyrt med skiver så er jeg interessert i disse ! Er også interessert i sorte dørsider til bakdører og elektrisk speil på passasjerside, samt instrumenthus. Send meg mail på mowinckel@spax.no Hvor står bilen ? MVH Frederick
mrbatnes Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 står denne bilen i ålesund? er intressert i noen deler til min..
H_Vatn Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 står i kristiansund nå denne.. er skive bremser bak.
H_Vatn Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 solid sveiset diff ? pris? solid vet vi ikke om den er. er ikke vi som har sveiset. men den har holdt til nå hvertfall. er forøvrig tatt av bilen nå.. Er dørene fine for rust? sentral lås? dørene er desværre rusta. sentrallås er det ikke på den nei.
Iv3rs3n Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Litt oppdatering, noen bilder av hva som er ute av karosseriet..
Iv3rs3n Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 LowRider med Stuk.. Ingen kommentarer om hva som står på dørene, bare kvinnfolket viste sin mening over Bmw
Iv3rs3n Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Panser??? Panser er tatt av, men er lovd bort til H_Vatn til hans E28 545 Men muligens jeg vet om et panser til, kan gi tilbakemelding senere i dag om jeg finner ut noe om det andre panseret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå