Fskrede Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Skulle skifte fjøre og dempera bak på touringen 92 model e34. Den har automatisk nivåregulering og det har ikkje demparen eg har kjøpt. Ka kan eg gjere med det? Berre skru vek det som e kobla te ?
Fskrede Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Ingen som veit ell har gjort liknande før?
Fskrede Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Plugge igjen med ka? Og om det ødelegge pompa e vel ikkje det noke alternativ.
///MPower Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 du må kjøre systemet i en "loop" sånn at du ikke sprenger pumpen. skjøt sammen tur og retur og du er i boks. er bare å fjerne alt av beholdere og slanger baki der.
Simpel Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Er et stag som er koblet til stabilisatorstaget, den gir signal til nivåregulering. Ta av den og sveis den fast i "nøytral" stilling. Tror jeg. Kanskje.
Fskrede Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Takkar for det sjå nøyare på det imåra Straks ferdig framme no so
kbteknik Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 jeg har en e34 touring delebil med nivoregulering stående hvis du trenger
kbteknik Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 jeg har en e34 touring delebil med nivoregulering stående hvis du trenger.. hvis ikke må du bytte servopumpe og begge dempere bak, servopumpen har uttak til nivo, og denne kan ikke plugges igjen. nivregulering er jo konge å kjøre med da
Ingebrigtsen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Jeg har plugget nivåreguleringa på min e34 530... Det jeg gjorde var å kappe slangene til demperne, stakk en bolt inn i slangen og strammet til med et par slangeklemmer på hver. Deretter fjernet jeg det staget som sitter midt under på bakstillinga og lot den ventilen stå i nøytral. Dette funker som faen og det er 1,5 år siden jeg gjorde det.
Gunnar Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Jeg har plugget nivåreguleringa på min e34 530... Det jeg gjorde var å kappe slangene til demperne, stakk en bolt inn i slangen og strammet til med et par slangeklemmer på hver. Deretter fjernet jeg det staget som sitter midt under på bakstillinga og lot den ventilen stå i nøytral. Dette funker som faen og det er 1,5 år siden jeg gjorde det. Relativt sentral opplysning at du ikke bare plugget slangene da. I så fall vlile jo pumpa stått og jobbet og blitt ødelagt. Kjipt med tanke på at den også driver servoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå