///Grandalen Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Hei, har stående en moped felg fra Derbi DRD Limited Edition, som ble laget kun i 2006. Denne er uten bolt, kun felg med dekk, både felg og dekk er strøkent! Selges til HB, kan hentes på Sira i Flekkefjord kommune, ellers betaler kjøper frakt. Mvh ///Grandalen!
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Håper du vet hva du kan få for denne. Jeg har jobbet på forhandler av Suzuki. Arctic cat og Derbi. Og en slik felg får du ikke for under 5000.- kr ny. Så ikke gi den vekk
///Grandalen Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Bmwkizn: Oisann, visste ikke at det var såpass, skal huske på det, takk for at du sa ifra, jeg hadde latt den gå for mye mindre enn det om ikke du sa ifra Eksos: Åja selfølgelig, det glemte jeg, dette er bakfelg, med bremseskive, og mener på at det er tannhjul. Men husker ikke helt, er ihvertfall 100& strøken, ingen riper eller noenting
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Hva er den linken i posten over her? Har sett den samme i flere tråder nå..
///Grandalen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Hva er den linken i posten over her? Har sett den samme i flere tråder nå..Det vet jeg ikke, må være noe spam, har sett dette i flere tråder idag..
///Grandalen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 med gummi og eller? dim osv på de?Javisst, 100% strøkent dekk, ikke slitt idet hele tatt Skal jogge ut i garasjen imårra og sjekke dimensjoner, så skriver jeg igjen da
///Grandalen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Dimensjonen på dekket er 130/70-17
///Grandalen Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 huff. jeg trenger 120/80 16"Så du vil ikke ha den altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå