Weltzin Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Når jeg trykker inn bryteren på kjørecomputeren skjer det ingenting (den har fungert tidligere). Er det sannsynlig at selve bryteren er gått? og at å skifte blinklyshendelen fikser problemet? I tilfelle passer de forskjellige e46 om hverandre? jeg har coupe, men ser at høggern har inne som kommer fra sedan..
Weltzin Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 oioi.. ikke alle på en gang Har nå gått til innkjøp av hendel, og skal til å skifte den. Må jeg virkelig av med rattet for å komme til? Takker for svar
pbk Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Du må av med rattet, ja. Koble fra batteriet, vent en liten stund, av med airbag og så ratt. Resten går nok greit, evt. finnes det DIY-guider på nett.
Weltzin Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Har haynes manualen, så det går nok greit i teorien.. hadde håpt det kunne vært noen smarte måter å unngå å ta av rattet på.. men men
Weltzin Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Da var bryteren byttet, ingen problem når en først tør ta i affære med å få ut airbagen.. Skulle hatt m ratt nå når jeg først hadde av det originale..
///Johnsen Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Har samme problemet her, ble det fiksa når du fikk bytta hele spaken?
Weltzin Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Det gjorde det, den har funka perfekt siden jeg bytta den.
///Johnsen Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Det gjorde det, den har funka perfekt siden jeg bytta den. Konge, da får jeg prøve ut det. Koster vel bare rundt 100 lappen på ebay den saken regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå