Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bestilt deler fra St-import før? Har nettopp bestilt en fanger og noen lykter, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det ved betaling..

Skal jeg bare logge meg inn på nettbanken, og føre over summen til det kontonr. som dukker opp?

Hvordan vet de hva jeg har betalt for på en måte?

Hmm.. Føler meg litt dum nå ..

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har bestlt derfra.(diffusor til bakfanger) Og handelen gikk smertefritt. mener å huske at delene kom i oppkrav jeg. men du kan jo ta kontakt med de på mail, å høre hvordan de vil gjøre det :)

Skrevet

Så bra :) Det er nettopp det, jeg krysset av for forhåndsbetaling ^^ Har sendt mail til Stig, så håper på raskt svar da jeg bør ha alle delene klare til helgen ^^

Skrevet

Er flere som ikke får svar hverken på mail eller tlf... Snart tre uker siden jeg bestilte tåkelys, men skjer ingenting... Sendte derfor ny mail hvor jeg avbestilte på grunnlag av fryktelig dårlig service. Begynner å lure på om det er et seriøst firma eller ikke...

Skrevet

Hm, rart.

Har fått svar på mail nå, og har betalt.. Men det viste seg at de delene jeg bestilte ikke var på lager, selv om det sto de var på lager på nettsiden :b

Får bare håpe at jeg får varene mine, da jeg allerede har betalt.

Skrevet

jeg har sørn meg heller ikke fått svar og delene mine, er blitt lovet gang på gang!! nå er jeg faktisk lei! har ventet tolmodig i flere mnd nå. og ble sisst lovet innen 15 mars.

Skrevet

Dette er dessverre ikke første gang det er blitt laget klage-tråd om st-import. Feil varer og treg levering går igjen.

Jeg har handla med eieren 2 ganger og ikke hatt noen problemer, men virker som om ikke alle er like heldige.

Merker jeg blir noe skeptisk til å legge igjen flere tusen kr der nå...

Eier heter forøvrig "prosjekt 34" her på forumet. Virker også som "Eksos" er ansatt/medhjelper der.

Skrevet

Litt kjedelig når det blir slik.. Har vært i kontakt med prosjekt34 her inne på forumet, og han skulle prøve å få sendt delene i dag, men ser ikke ut som det har blitt gjort desverre. Håper bare det skjer noe straks.

Skrevet

Hehe, det hadde vært godt :b

Nei, den er ikke det enda .. Verkstedet ville ha alle delene i boks, slik at alt kunne gjøres med en gang. Derfor jeg er så stressa med å få tak i deler ^^

Regner med at bilen blir sendt på verksted i slutten av neste uke, slik at jeg får den enten i påska eller like etter :D

Skrevet

Espulus:

Delene dine ligger i bilen, jeg drar på postterminalen før klokken 1800 i dag så de blir sendt i dag:)

Om noen lurer på noe, vennligst send meg en PM eller ring oss på 93 07 07 05 så får du svar på dine spørsmål.

Angående ST-Import så holder vi på å ta over nye lokaler på Valderøya. Her bilr det nesten 500kvm, og vi kommer til å saste mye større enn det vi har gjort. Håper at kundene er tålmodige, så skal vi levere kvalitetsvarer til knallpriser!

Beklager til alle som har vært utsatt for litt treg kundebehandling osv, dette skal bli bedre i fremtiden.

Mvh Stig

daglig leder

ST-Import.no

Skrevet

Badsha: Vi gjør det vi kan for å få tak i det du skal ha, vet det har tatt tid men vi driver på en slik måte at vi tar inn store partier noen ganger i året, og når vi først går tom så kan det ta litt tid før det kommer på lager igjen. Men som sagt, jobber maks med dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...