Zebulon Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Det ser ut som jeg kun kan ønske deg velkommen i klubben som er lurt av ST-Import. Vi er dessverre blitt noen stykker etterhvert...
Gjest Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Det er INGEN som skal være lurt av ST-Import.. de som har betalt noe og ikke har fått det da skal ha, send en epost til st-import@live.no så fikser vi det med en gang. Har gått over utsendelser og innbetalinger nå, og vi skal være ajour på det aller meste. Så, om du har et ordrenr, navn eller noe slikt Zebulon så ta kontakt med oss så fikser vi dette for deg. Mvh Stig
Zebulon Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Mail med navn, ordrenr og kontonummer er sendt deg, Stig. Vi får se om du denne gangen holder ord. Du har jo lovet å ordne opp fire ganger før og nå for femte gang. At jeg i det hele tatt gidder å forsøke å få pengene tilbake fra deg til tross for alle dine brutte løfter, sier snart mer om meg enn om deg. Men jeg glemmer jo ikke...
badsha Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 kan forøvrig fortelle at jeg har fått tilbake pengene etter ganske lang ventetid. men pengene kommer så må ha litt tålmodighet. håper bare at du kan sende kompensjasjonen som du har lovet innen mandag?
espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Da var de siste delene fra ST-import ankommet! Har intet vondt å si om Stig som person, men handelen har tatt litt lang tid. Ellers er jo Stig en trivelig kar å snakke med. Og jeg synes ikke vi skal rakke ned på Stig som person. Det er vel mer ST-import i seg selv, og ikke enkeltpersoner som har forårsaket dette. Da gjenstår det bare å se om jeg har fått de rette lyktene
espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Da har jeg fått åpnet pakken og sjekket.. Og.... Det var ikke de lyktene jeg bestilte .. Fortsatt trøbbel med ST-import!! Da kan jeg annonsere at jeg selger disse lyktene videre til de som vil ha de. Det er snakk om tåkelykter type "clear" med festebrakett osv. Pm for bud og bilder!
Gjest Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Sendte deg en melding espen.. vil du ha igjen pengene + beholde lyktene eller skal jeg sende sotet når de kommer på lager?
espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Har ikke fått noe melding jeg? Vi kan gjerne bytte når du får sotet på lager, eller evt. Om du vet om noen andre som selger disse?
bimmer-fan Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Dette er da en trist tråd for st, det ser ut for det er lite cash i kassa, problemer med og holde lager, om det "lageret" er no mer enn fars garasje, ikke vetr jeg. Men meningen min er ikke og henge ut noen, men vil bare si jeg importerer bmw'delene selv som jeg har og skal bruke og til mine bmw kompiser i distriktet. skulle jeg startet og satset på salg, på et proff vis måtte jeg satt enn halv mill. min. før jeg hadde vist no hjemmeside. men tror ikke stig har det
Gjest Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Spyttet inn 300.000,- ved oppstart, kjøpte inn varer for det beløpet og det gikk veldig bra i starten (2008). i 2009 tok vi oss litt vann over hodet og invisterte penger i andre prosjekter som ikke har gått så veldig bra. I tillegg hadde vi 8000,- pr mnd i lagerleie som svidde godt i økonomien. Fikk beskjed fra regnskapsføreren nå at jeg må gå tilbake til slik jeg drev firmaet i 2008 om vi skal overleve. (Firmaet har ingen gjeld, men er ikke vits å drive i minus) Har fortsatt et lager verdt 100-120 000.. men det er mye "ukurante" varer som ikke omsettes så mye av, orker heller ikke pushe på de varene når vi ikke har "hvetebrød" på lager. MEN vi kommer sterkt tilbake i sommer.. bare vent å se...
espulus Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Så det ordner seg etter hvert, slik at en handel skal gå greit i senere tid?
Gjest Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Det kommer til å ordne seg veldig.. Vil ikke si så mye om planene ennå, men det blir store forandringer - som jeg tror mange kommer til å sette pris på
Zebulon Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Stig Flem / ST-Import har tilbakebetalt summen for tåkelysene han ikke kunne levere. Stig er nok en god rotekopp, men har vist seg som en ærlig sjel. Jeg ønsker Stig lykke til med et nytt driftskonsept. Hvis ST Import leverer varer med god kvalitet til hyggelig pris innenfor rimelig tid, vil dette kunnes lykkes.
bimmer-fan Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 For all del, ønsker han lykke til, ønsker jo ikke noen skal slite, tvert om. Syntes heller det er bra folk satser. konkurranse på markedene gjør ingen ting!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå