Gå til innhold

Trenger umiddelbar hjelp! Ang Kjørecomputer E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en 97mod 316i coupe m/digitalt clima, men uten kjørecomputer.

Kjøpte meg i dag en kjørecomputer, men kontakten passer selvfølgelig ikke. Er det noe overgang og få til dette?

Hovedpoenget her er og få strøm inn på den, pga lyset ;)

9sdl2m5f8k9c360gabgd.jpg

k7xa9epkj1gxrcgonc76.jpg

x8acs1vpiokvef5n2snv.jpg

ddyq8c112khzlfga1k6r.jpg

2lcoyuj5rmekot6a1myz.jpg

Takker for svar :)

Skrevet

Hadde du analog klokke i bilen fra før? Da hadde det vert lettere å koble opp en 7 knappers computer uten check control. jeg koblet en slik opp på bilen min, og var veldig enkelt ;) Vet desverre ikke hvordan ledninger som skal hvor på den du har med check controll.

Skrevet

Ja hadde vanlig analog klokke... Ja vet.. Men den lille computer ser så stusselig ut syns jeg :P

Skrevet

skaff deg 2 plugger på 20 pins så kobler du opp så kobler du til plus og minus på de riktige pinene så får du opp lys og klokke.

Skal se om jeg finner DIY på denne igjen har koblet opp sånt før.

Skrevet

Okei. Så kjøper bare 2 sånne, også er det bare og koble på? Har lite peil når d kommer til elektronikk desverre :(

Skrevet

Er vel bare én kontakt på den 11knapper'n der..

Men skal du ha alt til å funke.., cc etc, så må du nok også ha styreenhet til denne.

+ legge opp endel kabler. Skal du bare ha lys/klokke så bør det ikke være mer enn noen få ledninger.

Skrevet

OBCen trenger hvertfall plus og minus på en av disse pinnen får og få strøm husker ikke hvem det var igjen hadde koblings skjema men dette var på gamle PCen. Er det to plugg stikker bak på OBCen din?

Skrevet

OBC? Kjørecomputeren tenker du på?:P Er en inngang ihvertfall.. Som vist oppe på bilde.. og den strømkontakten som var inn på klokka er den eneste som er der, den lille.. (Se bilde)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...