AlXz Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Hvordan får du ut kjørecomputeren? Og de vribryterene for klima anlegget og forsåvidt? Ta hånda inn i den hylla som er under.., er et hull opp der, så du kan komme til bak OBC'n (kjørekomputeren) og dytte den ut. Klima anlegget..., om det er digitalt, så er jeg litt usikker, men har u skru brytere, så dra vekk disse.., da finner du et par skruer bak. Dra så vekk frontplata som sitter på, og dytt resten av panelet bakover og ned. (må noe demontere midtkonsollen for å få den ut, + koble fra ledninger og vaier)
RemyNG Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 da fant jeg ut hvilken ledning du skal koble til for og få strøm til kjørekomputeren. Den brune kobler du til pin nr 17 og Rød/gul på pin 18 så skal du hvertfall få strøm og lys på den.
aplet86 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 sikker på at det er kun de 2 ledningene som skal kobles? Når jeg gjorde det fikk jeg kun lys til høyre(klokka), og det lyste nesten ikke... Så vidt du så hva det sto der.. Hva med den siste ledningen?
RemyNG Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 ja for hvis du kun har en stikk på kjørekomputeren har du ikke noe annet måte og få mer strøm på, har du sjekka lyspærene på kjørekomputeren? Prøv også og trykk på en eller annen knapp på kjørekomputeren og.
aplet86 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 når jeg trykker på den ene knappen kommer klokka opp i ¨den lille skjermen til høyre, også lyser den i 7-8 sek før den slokker igjen.. det store displayet til venstre får jeg ikke til og lyse i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå