lasset Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Hei, jeg har for tiden en 91 mod 535i som jeg har vært fornøyd med,men vurderer nå å kjøpe en 97 mod 540t. Og lurer på om det er noe spesiellt jeg bør se etter på denne bilen? Er rust ett problem på disse bilene? Mvh: Lasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Her er liste over endel av de vanligste feila. Rust kan nok kalles et problem på E39 ja... http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takk for svar, kan du si hvor jeg bør se etter rust? Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Igrunn overalt. Bakluka er ekstremt utsatt på Touring. Inni tanklokk legge det seg vann som ruster Overalt på dører, spesielt nede Underkant av panser (over lykt og midt på) Hjulbuer er også greit å sjekke på en 13 år gammel bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Ok, takk for svar. Jeg skal sjekke den grundig før eventuelt kjøp. Hva bør ett bra eksemplar ligge på ca i pris? Lasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå