Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E36 som plutselig vil dra til en av sidene og blir tung på rattet så går det bort og sånn holder det på.. Er som om det plutselig tar tak en vei og da må jeg holde gått på rattet for å holde stødig..

Satt på sommerfelger i går og da den ble sånn. var ikke sånn med vanlig dekk med stålfelger.

Noen sier det kan være dårlig hjul lager?

Håper noen kan hjelpe.

mvh

Skrevet

Hva er dimensjon på de dekkene du har satt på?

Har du satt på noe som er bedere, så blir det som regel sånn. Men veldig tung på rattet skal den ikke bli.

Skrevet

Sjekket at det ikke er slakk i forstilling?

Dunke eller durelyder når du kjører?

Sjekket lufttrykket?

Gjevn dekkslitasje?

Skrevet

er inpress riktig? om du setter på felger med feil inpress. og dekk/felger som er breiere. så endrer du på skrubradius og sleperadius på dekket og da vil "selvopprettinga" bli annerledes. dette er helt normalt.

Skrevet

Når jeg hadde stålfelger så dro den ikke til siden eller noe.. Og er sånne små dunkelyder når jeg gir på og slipper gassen..

Satt på sommerfelga igår og da det begynte.

Er org M3 Motorsport felger 17 tommer med 235-245-255 dekk,hehe.. litt forskjellig på alle hjul. og nesten alle er slitt innerst.. Subber gjør den også :(

Skrevet
Når jeg hadde stålfelger så dro den ikke til siden eller noe.. Og er sånne små dunkelyder når jeg gir på og slipper gassen..

Satt på sommerfelga igår og da det begynte.

Er org M3 Motorsport felger 17 tommer med 235-245-255 dekk,hehe.. litt forskjellig på alle hjul. og nesten alle er slitt innerst.. Subber gjør den også :(

Tror du har løsninga de der jeg. Det blir som regel ganske tull når du har forskjellig dekkstørrelse, og hvertfall om du har det på alle hjula! Jeg ville fått på samme dekk på alle felgene, anbefaller 225-45-17 på dine felger.

Du vill få mye mer kjørekomfår da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...