Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haynes-manualen fra biltema,er den bra nok til å kjøre ventiljustering og sånt etter?

Og nr.2:

Da jeg kjøpte 518'n var det M535 understell på den,avstivet - det måtte jeg ta av,bilen var et helvete å kjøre.

Er det noen senkesett til E28 uten 6'er som ikke gjør bilen til en sprettball?

Skal 6'er i den så snart ting er på plass,men frem til da må den være en 518i bruksbil jeg gjerne vil få et litt hvassere utseende på :)

Skrevet

Jeg har et senkesett som satt på min før som var helt greit... senket 40/30 Ikke no sprettball i mine øyne

Faktisk tilsalgs... mangler dog framdempere grunnet jeg kappet istykker de justerbare spax demperne -_-

Skrevet

ok,så hva slags dempere mangler da i "settet" og hvor mye skal du ha for restene? ;)

(regner med det ikke funker med originaldemperne? )

Skrevet

Er det komplett m dempere?

Veldig stivt da eller? siden du sikkert kjøpte det til 535'en,mener jeg..

518 er så lett foran vet du,så det spretter som f**n med settene beregnet på tyngre biler.

How much penga kosta?

Skrevet

Det jeg har mangler kun framdemperne... kan jo bruke orginale dempere... men er vel å anbefale å kjøpe nye beregnet for senk

tja.. en 3000kr ? er med rimelige nye tårnlager bak også

Skrevet

Hvis bilen føles som en sprettball er det ikke fjørene som er problemet, men demperne. Kjører eibach og bilstein, og den er stiv, men fjører fint og absorberer humper og ujevnheter meget effektivt uten noen følelse av sprettball som du sier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...