j_b Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 nankang sport ns 2. hentes hos meg i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 sendes ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 joda, hvis du betaler frakt og dekkene i forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 joda, hvis du betaler frakt og dekkene i forskudd! Tør ikke lengre å betale på forskudd. Blitt svindlet altfor mange ganger her inne :S Totalt 3000,- har det blitt nå. Sure penger. Så må nok bli postoppkrav for min del i så fall. Men helt ok om du ikke vil dette. ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 hehe, ok. jeg har skrevet over 1000 innlegg, tror ikke jeg skal ødelegge navnet mitt for små penger. jeg har ikke svindlet noen penger her inne, men sendt mye i oppkrav uten kjøper henter pakken, så jeg går på tap pga av det. men er en annen intresert her inne, kjøper ikke han kan jeg mulig sende til deg pga du nokså kjent her inne også ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 ok. du får tenke på det vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå