koffer1987 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 netopp puttet ballaster på lyktene mine , nærlysa funker helt fint , og fulltlysa funker bra helt til jeg slår på bilen , da flerrer de og blinker mens nærlysa funker helt fint , og det blinker i instrumentene ser det lyser varsel på at lampene forran er røket også , noen som har noen ide ? er en 2004 mod e46
aottesen Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Du må ha sånn motstand-sak (dårlig forklart). Men ta deg et kjapt søk på forumet etter xenon e46, og du finner svaret lynkjapt.
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Ettermontert xenon i både nær og fjern? Bilen din er nok såpass ny at du må ha såkalt "canbus fix" Har ingen problemer med ettermontert xenon på min 2000 mod
koffer1987 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Ettermontert xenon i både nær og fjern?Bilen din er nok såpass ny at du må ha såkalt "canbus fix" Har ingen problemer med ettermontert xenon på min 2000 mod det er orginal xenon i nærlysa på den , men har ettermontert i fjernlysa , fant ut det var sånn canbus fiks jeg trengte , så det er bestillt fra ebay , 130 hele kroner med frakt ! ikke værst !
koffer1987 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 ja det har jeg også ! mye bra billig der !
Panda Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Sorry for offtopic, men sånn canbus fix, er det noe jeg trenger når jeg har montert xenon i grøftelysa óg? Begge har brått sluttet å funke i løpet av vinteren.
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hvis det har fungert fint før er det noe annet som er problemet. Canbusfix skal monteres hvis man opplever flimring e.l når bilen startes
Panda Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hvis det har fungert fint før er det noe annet som er problemet. Canbusfix skal monteres hvis man opplever flimring e.l når bilen startes Sorry for offtopic igjen, men okei Tenkte å skru av begge framdekka og rote litt rundt når den er tilbake fra verksted for å sjekke Prøvde igjen å skru de på i går, og da flimra ene lyset - andre var dødt (godt mulig det flimra når det først forsvant), og har begge gangene fått varsel på displayet om lysa, men anyways, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå