Minibusa Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Har fått tak i en bil m20b20 snik turbo motor. Vet at motoren starter og går, selv kjørt den mange ganger... 1.Men lmm sitter på trykk siden av turboen, funker dette i lengden, eller bør den flyttes før turboen? 2.Hva tåler motoren av ladetrykk? (vet at den ikke tåler 0,6kg, for i morgen kommer ny topp pakning ) 3. Orker det orginale tenningsanlegget og kjøres på E85? Noe og hente på dette? Er orginal sprut... Ikke noe tillegg av noen form... 4. Har noen dyser fra s38b38 liggenes... Er det samme ohm på disse? Bare og bytte. 5. Senke komp i motor. 3mm pakning og bolter, eller dreie ned stempler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Har fått tak i en bil m20b20 snik turbo motor. Vet at motoren starter og går, selv kjørt den mange ganger...1.Men lmm sitter på trykk siden av turboen, funker dette i lengden, eller bør den flyttes før turboen? 2.Hva tåler motoren av ladetrykk? (vet at den ikke tåler 0,6kg, for i morgen kommer ny topp pakning ) 3. Orker det orginale tenningsanlegget og kjøres på E85? Noe og hente på dette? Er orginal sprut... Ikke noe tillegg av noen form... 4. Har noen dyser fra s38b38 liggenes... Er det samme ohm på disse? Bare og bytte. 5. Senke komp i motor. 3mm pakning og bolter, eller dreie ned stempler? 1. Trycksidan funkar, har haft projekt där man haft på båda ställena och båda funkar. Jag skulle nog spänna LMM lite extra och köra den på sugsidan, men detdär är olika vad folk tycker.. 2. Med original motorinställningar (org chip) så kan du ladda ungefär 0,4 bar utan problem. Men om du ser till att skaffa turbochip med backad tändning, (kan du skicka mig PM om) så kan du ladda 1 bar utan problem, förutsatt att allt annat klarar av det laddtrycket. 3. Jo det funkar! du kommer behöva 30-40% större spridare på E85 än på bensin. 4. Det ska va samma ohm, men prova mät - ska ligga runt 14-16 ohm om det är högohm. Det är troligen 380 cc du har då. 5. Har gjort många chip till kundprojekt där man kört med MLS och ARP plus turbochip och laddar 1 bar. Så du ska inte behöva göra mycket mer än så, om du inte ska satsa på höga effekter. Mvh//A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Flere som har tanker? Ville folk ha montert s38 dysene og kjørt e85? Eller orginal dysene og 98 okt? Komp blir ikke senket nå, og blir nok ikke noe turbo chip heller i denne runden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå