Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har du bilen fortsatt? eg trenge ei dør, panser ein skjerm og div. frontdeler. pris ca på dette?
Har bilen ja, men selger ikke dør og panser. Men har kanskje framskjerm til overs, spørs hvilken side.
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

lenge siden eg har brukt bimmers så eg veit ikkje om eg greide å svare der isted. ihvertfall.

skjermene får eg vel begge to ifra migatuning.com for 2500kr så er ikkje dem det er mest krise for her. var helst panser og dør som er mest av interesse :)

Skrevet
Trenger kupelyset bak på fører siden. Har du det? :)
Mener det ja :) Får ikke tid til å sjekke før neste helg, da jeg blir på Våler i helga.
Skrevet
Har du ein radiomodul, BM54, som er i tipp topp stand? :) Og selger du evt. sideruter forran? :P

Kan sjekke det med radiomodulen, men siderutene selger jeg ikke, vil helst ha bilen vanntett :)

• 1 month later...
Skrevet
Pris for fremsetene du selger?

Tenker 2000,-. Men det blir kanskje litt dyr frakt.

Skrevet

Er det varme i setene? El eller manuell justering? Desse fremsetene passer vel også til E39 uten noe form for tilpassing? Kristiansund er vel ikke så altfor langt unna Ålesund. Har du dørsider fremme også?

Skrevet
Er det varme i setene? El eller manuell justering? Desse fremsetene passer vel også til E39 uten noe form for tilpassing? Kristiansund er vel ikke så altfor langt unna Ålesund. Har du dørsider fremme også?

De er elektrisk ja, og regner med de har varme også, da denne bilen har veldig mye utstyr, men det kan jeg sjekke opp i helga. Har også dørsider. Er vel ganske likt E39 ja. Ålesund er ikke langt unna nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...