Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.


Polardego
 Share

Anbefalte innlegg

Du har vel ikke noe rimeig TÜV godkjent til E30M3?

Er jo så vidunderlig å få tak i noe til den bilen.....

Joda, men da må du over på FK. Prisene på de settene starter på 7650,- og medfører innsendelse/pant av fjærbein. Men ikke noe problem å få tak i på kort varsel.

Opererer du da med depositum på de gammle fjærbena mine? Det er KONI dempere i FK sine sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har vel ikke noe rimeig TÜV godkjent til E30M3?

Er jo så vidunderlig å få tak i noe til den bilen.....

Joda, men da må du over på FK. Prisene på de settene starter på 7650,- og medfører innsendelse/pant av fjærbein. Men ikke noe problem å få tak i på kort varsel.

Opererer du da med depositum på de gammle fjærbena mine? Det er KONI dempere i FK sine sett?

To varianter. (dette er egentlig feil tråd)

FK Highsport som har dempere produsert av Bilstein til 7650,-

FK Königsport som har justerbare dempere fra KONI til kr. 9990,-

Det jeg har brukt å gjøre er at jeg bestiller opp fjærbeina til deg, og når de er på tur til meg så sender du dine hit eller at du bare leverer når du henter fjærbeina om du har mulighet til det. De du leverer må være helt ribbet for fjører,dempere, hjullager etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med TUV-papirer så man får det godkjent i vognkort?

Hva er forventet levetid på noe sånn? Holder det et par år med frisk kjøring?

iogmed at det er 2års garanti må det da ihvertfal holde i 2 år :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du legge ut eksakt innpress på felg man trenger for at dette skal gå klar uten å space? til e36 coupè

Skal jeg kjøpe meg en BMW og prøve det på bilen også for deg?

Jeg har ikke anelse om hvordan inpress forskjellige BMWer har.

OM du gidder å søke litt på forumet, så står det helt sikkert en hel del om det her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med TUV-papirer så man får det godkjent i vognkort?

Hva er forventet levetid på noe sånn? Holder det et par år med frisk kjøring?

Ja, er Tüv. Om du bruker det fornuftig og holder det vedlike så skal det holde. Om du grisekjører og kjører idiot er det ingenting som holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du legge ut eksakt innpress på felg man trenger for at dette skal gå klar uten å space? til e36 coupè

Det skal bli akuratt likt som du har orginalt mtp innpress. Eneste er at KANSKJE mutteren på fjærbenet vil komme i konflikt med felgen på innsiden. Men da bare slenger du deg under bilen å ser om du har 5mm klaring eller 20mm slik som det er orginalt. Har du 5mm kan du glemme det, har du 20mm så kan det gå. Dette er bare tall jeg tok som eksempel, husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare det at jeg hadde ett sett justerbare fra fk, og di skrapte i sommerhjula, gikk ikke klar med 10mm spacing heller.. men med originalhjula var det vell kansje 2-3mm klaring. har søkt masse på nett, men finner ikke info om akkurat dettte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare det at jeg hadde ett sett justerbare fra fk, og di skrapte i sommerhjula, gikk ikke klar med 10mm spacing heller.. men med originalhjula var det vell kansje 2-3mm klaring. har søkt masse på nett, men finner ikke info om akkurat dettte!

Det er jo ikke senkesettet sin feil, det er jo felgene som har helt feil inpress. Har vært borti på orginalhjul at du må space ut 5mm for at de skal gå klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...