Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ett til 91 mod e 36 sedan 325 PRIS ??

Disse settene passer desverre ikke E36 før 92, da må du over på et TA Technix sett til 3990,- Har det også på lager.

ok .. kordan er justeringa bak .. skåler under fjøra ?? Eller fjær og demper i ett ??

Dette er ink frakt ?? :D

Skrevet
Ett til 91 mod e 36 sedan 325 PRIS ??

Disse settene passer desverre ikke E36 før 92, da må du over på et TA Technix sett til 3990,- Har det også på lager.

ok .. kordan er justeringa bak .. skåler under fjøra ?? Eller fjær og demper i ett ??

Dette er ink frakt ?? :D

Er skål bak slik som på din bil, frakt kommer i tillegg.

Send meg en mail på bestilling@partsandretards.no så tar vi resten der.

Skrevet
jeg er litt skeptisk til hvordan disse vil være etter vinteren..........

de er vel neppe rustfrie?

Klart, du må smøre dem inn med noe om du skal ha de til å vare lenge, men det gjelder jo alle senkesett også de rustfrie. Har forøvrig enda noen rustfrie sett til 3990,- på lager fra TA Technix

• 2 weeks later...
Skrevet

Skulle nå montere fjærbena forran, men støtte på et problem med at camber vinkelen ble helt feil. De har så mye negativ camber at felgen tar inni fjæra, så lurte på om du har noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Skrevet
Skulle nå montere fjærbena forran, men støtte på et problem med at camber vinkelen ble helt feil. De har så mye negativ camber at felgen tar inni fjæra, så lurte på om du har noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Hei, vanlig problem at det blir trangt på E36 siden coilovers er noe tykkere enn orginalt. En 5mm spacer vil nok gjøre susen. :)

Tror ikke det har noe med cambervinkelen å gjøre.

Skrevet

Okei. Ser ihvertfall ut som om det står en del skeivere enn det andre foran, men får nye felger i dag eller i morgen som har riktig innpress osv så får håpe det blir bra da :) Tenkte mest på dekk slitasje, skal klare å få spacet det nok ut til at det ikke tar i felgen ;)

Skrevet
åsen er kvaliteten på dette sette? noen som har fått noen lekasjer? hvordan matrial er det lagd i?

Har hatt en reklamsjon på et fjærbein foran pga fabrikasjonsfeil, gjengene var ikke laget skikkelig. Ellers så har det vært nada så lagt.

Skrevet
har du dette settet til passat 3b også?

Nei, billigste er TA Technix til 3790,- -10% her på bimmers.

Solgte siste settet jeg hadde på lager i dag og tar nå ferie så har ikke det her igjen før etter 20.september.

Skrevet

Vill bare si att jeg har montert disse på min bil, med schmidt hjul, ble jævla bra, men må ha stoppere bak for att den ikke skal ta borti hjula, men så har jo jeg justert de helt ned så åsi, topp og billig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...