Polardego Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 er det sånn at 92 mod e36 og nyere har feste til stabstag i fjærbeinet? Ikke nyere, de gamle har det.
SmTrading Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 er det sånn at 92 mod e36 og nyere har feste til stabstag i fjærbeinet? Ikke nyere, de gamle har det. okey. jeg har 92 mod med feste i beinet har dud et inne ?
Polardego Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 er det sånn at 92 mod e36 og nyere har feste til stabstag i fjærbeinet? Ikke nyere, de gamle har det. okey. jeg har 92 mod med feste i beinet har dud et inne ? Nei, er fri men sender ny bestilling i neste uke. Modellskiftet går 6/92.
asv Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hvor mye kommer frakta på ved bestilling av et slikt sett? Har du anbefalinger til hvordan man skal behandle det for at det skal vare lengst mulig? Også et spørsmål til dere som eventuelt har montert det på bil. E36 med 8x17 ET 35 og 225/45. vil dette gå klar, eller må jeg space ut?
Polardego Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Hvor mye kommer frakta på ved bestilling av et slikt sett?Har du anbefalinger til hvordan man skal behandle det for at det skal vare lengst mulig? Også et spørsmål til dere som eventuelt har montert det på bil. E36 med 8x17 ET 35 og 225/45. vil dette gå klar, eller må jeg space ut? Jeg sender med et skriv på alle senkesett jeg selger der jeg har skrevet noen tips og triks både ved montering og vedlikehold. Frakt ved forskudd kr. 268,- Oppkrav. 337,- Ang. felgene så kan jeg ikke gi deg et 100% svar, jeg mener det skal gå greit men det er vel flere her inne som har prøvd akkurat den kombinasjonen.
Polkagrislaila Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Får mitt sett på Mandag, så er nok litt sent å spørre, men dette passer på 318 coupe sant? Og det er enkel sak å få godkjent?
Polardego Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Får mitt sett på Mandag, så er nok litt sent å spørre, men dette passer på 318 coupe sant? Og det er enkel sak å få godkjent? Passer alle E36 unntatt de som er eldre en 6/92 og Compact Firehjulskontroll og lysjustering så skal det gå greit.
Polkagrislaila Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Kjempe! Fikk det allerede idag, så takk for veldig rask levering!
asv Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Rask levering og knall service kan jeg skrive under på at det er!
Polardego Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Rask levering og knall service kan jeg skrive under på at det er! Takk for det Adivass, såfremt det er på lager og postbilen ikke har vært og hentet så sender vi samme dag vi får bestillingen.
Polkagrislaila Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Hvordan er det med tüv-papirene på tysk? Er det bare til å vise de fyrene på biltilsynet også godtar de det? Hørte noen hadde problemer med papirer på tysk :/
Polardego Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Hvordan er det med tüv-papirene på tysk? Er det bare til å vise de fyrene på biltilsynet også godtar de det?Hørte noen hadde problemer med papirer på tysk :/ Hvis de har problemer med det så skal du bare referere til lovdata. I følge EØS så skal de godta engelske, tyske og skandinaviske dokumenter. Tuv dokumenter er alltid på tysk. Du må selvsagt ha 4 hjulskontroll og lysjustering før du drar på visning.
Polkagrislaila Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Ringte deg tidligere idag angående E36 som trengte spacere, men klarer ikke ta nøyaktig nok mål til senterhullet da jeg ikke har skyvelær. Vet det er 72,etterleana, men vet du av erfaring hva som er brukt på E36? Er orginalt det som står på. Ser nå på vognpapirene som er der at det er 72,6 som passer E36. Er prisen pr.par eller pr.stk? Og er det med tüv papirer? Og tror du det vil gå fint med 5mm, eller har du opplved at noen bestiller mer?
Polardego Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Ringte deg tidligere idag angående E36 som trengte spacere, men klarer ikke ta nøyaktig nok mål til senterhullet da jeg ikke har skyvelær.Vet det er 72,etterleana, men vet du av erfaring hva som er brukt på E36? Er orginalt det som står på. Ser nå på vognpapirene som er der at det er 72,6 som passer E36. Er prisen pr.par eller pr.stk? Og er det med tüv papirer? Og tror du det vil gå fint med 5mm, eller har du opplved at noen bestiller mer? Prata sikkert med Bernhard du. Har spacere som passer din bil på lager, koster 250,- +80,- i porto ved forskudd. Prisen er pr. par. Tuv har jeg på pc'n og kan sende over om du har behov for det.
Polkagrislaila Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Ok, supert! Og det er da 5mm? Er litt redd det blir for lite.. Får ikke målt skikkelig så får ikke sett hvor mye jeg egentlig trenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå