Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk et sett med ubrukt tuningart coilovers av en kompis. Er til E36 coupe, men usikker om det er til 4syl eller 6syl. Hvordan kan jeg finne ut det? Skal ha til 4syl

Håper på hjelp polardego :)

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei. Jeg fikk et sett med ubrukt tuningart coilovers av en kompis. Er til E36 coupe, men usikker om det er til 4syl eller 6syl. Hvordan kan jeg finne ut det? Skal ha til 4syl

Håper på hjelp polardego :)

Passer begge, såfremt din bil ikke er eldre enn 06/92

• 2 weeks later...
Skrevet
har dere flere igjen til e46? 320..?

E46 er det tomt for hos leverandør, levering derfra rundt midten av Juli.

Men vi kjører på med TA Technix til 2990,- i denne perioden. (ord.pris 3490,-)

Kommer 6 sett inn mandag og 10 sett torsdag.

Skrevet

er ikke helt inne på dette me modell forsjell på e36.. mn hva er forsjell på understellet på før og etter 06/92 .?

• 2 months later...
Skrevet

Har du ett sett som passer E36 318i 92 modell, står produksjonsdato 1992-06-03 i utstyrslista jeg fikk på Jæger Bergen? Billigest mulig med TÜV papir slik at det er mulig og få det godkjent.

Har du også til E36 318i 93modell prod.dato 1993-04-27? Denne kom forøvrig org med mtech understell om det har noe å si.

Skrevet
Har du ett sett som passer E36 318i 92 modell, står produksjonsdato 1992-06-03 i utstyrslista jeg fikk på Jæger Bergen? Billigest mulig med TÜV papir slik at det er mulig og få det godkjent.

Har du også til E36 318i 93modell prod.dato 1993-04-27? Denne kom forøvrig org med mtech understell om det har noe å si.

Skal passer så lenge de er produsert etter 6/92, men om du har en 93 modell også så kan du jo se om de er like. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...