Polardego Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Hvor får jeg bestilt noe slikt? =)og hva er det som funker på e46 328 sedan? Alle settene vi har finnes til E46 328 Det rimeligste er også på lager og det følger også med stab.stag i pakken. http://www.partsandretards.no/senkesett ... /tuningart Legg inn bestilling via webshoppen.
Polardego Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Har du på lager til E46 Ja, er på lager. 2890,- inkl. stabstag.
gguldal Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Er det mulig og hente varen på butikk evt lager? Eller gjelder prisen bare på bestillig over nett?
Polardego Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Er det mulig og hente varen på butikk evt lager? Eller gjelder prisen bare på bestillig over nett? Det går fint å hente, vi har butikk. http://www.partsandretards.no/apningstider
Sanux Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som har fått svar på mail sendt til parts and retards de siste 4 ukene? Har sendt 4 mail, men får ikke svar :/
Polardego Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som har fått svar på mail sendt til parts and retards de siste 4 ukene?Har sendt 4 mail, men får ikke svar :/ Det kan du umulig ha gjort. Vi svarer alt av mail, jeg gikk igjennom hele mailboksen senest i natt. bestilling@partsandretards.no Sikker på at det ikke er en tastefeil et sted? Sjekk spamboksen også for sikkerhets skyld.
Sanux Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Hmm, har brukt "reply" knappen på mail jeg har fått av dere, og det har funka helt til den 20 september, etter det har jeg ikke fått svar Får prøve å starte en ny "samtale" da EDIT: Om du muligens kunne sjekket hva du har fått inn på mailen min (Ser at det ikke går å sende deg en pm med mailen)
mod000 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Hva er vinterpris på VMAXX coilovers til E36 sedan da?
pure_stig Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Pris på justerbart til 98 mod 323ia sedan? (makspris 6000,-)
Polardego Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Hmm, har brukt "reply" knappen på mail jeg har fått av dere, og det har funka helt til den 20 september, etter det har jeg ikke fått svar Får prøve å starte en ny "samtale" da EDIT: Om du muligens kunne sjekket hva du har fått inn på mailen min (Ser at det ikke går å sende deg en pm med mailen) Jeg aner jo ikke hvem du er siden du har nick her, send en ny mail du.
Polardego Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Hva er vinterpris på VMAXX coilovers til E36 sedan da? Er ikke vinter enda, men 3990,- minus 10% er da noe...
Polardego Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Pris på justerbart til 98 mod 323ia sedan?(makspris 6000,-) Anbefaler Supersport Black Evolution i denne prisklassen. 5490,- minus 10% rabatt, skal være på lager.
Polardego Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 rimeligste settet til e36 318 cab? 2490,- Tuningart og 2990,- TA Technix når vi ikke har Tuningart på lager. Akkurat nå er vi tom for begge, men bestiller opp en pall i morgen.
Brag3 Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner. Tuvpapirer på begge typene? Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå