Polardego Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Trenger til 320 e36, prisen på det? Fra 2490,- Er tom på lager nå desverre. Men regner med å få inn iløpet av en ukes tid.
Brag3 Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner. Tuvpapirer på begge typene? Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang!
Brag3 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner. Tuvpapirer på begge typene? Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang!
bergeee Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 trenger coilovers til e38 725tds jeg? har du det? og pris?
Bjanne Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Senkesett til E46 M3 med tüv, hva er pris på sånt ?
Polardego Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner.Tuvpapirer på begge typene? Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang! Det er veldig like sett med minimale forskjeller, dette blir som å sammenligne VW og Skoda. Litt forskjell på demperne men minimalt samt annen farge på fjærene. Du kan jo få godkjent begge disse settene i vognkortet også.
Polardego Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 trenger coilovers til e38 725tds jeg? har du det? og pris? Har desverre ikke coilovers til E38, kun senkefjærer.
Polardego Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Senkesett til E46 M3 med tüv, hva er pris på sånt ? Der kan vi skaffe både Supersport Black Evo og H&R Monotube. Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no så skal vi sjekke det opp for deg.
rublings Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din. Vil jeg få dette med 10% rabatt, altså til 5.660,- pluss frakt? Kommer evt dette med alt man trenger, feks justerbare lenkestag?
Polardego Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din.Vil jeg få dette med 10% rabatt, altså til 5.660,- pluss frakt? Kommer evt dette med alt man trenger, feks justerbare lenkestag? Det stemmer, vet det følger med E46 må sjekke med E90. Men de er ikke justerbare i såfall.
rublings Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din.Vil jeg få dette med 10% rabatt, altså til 5.660,- pluss frakt? Kommer evt dette med alt man trenger, feks justerbare lenkestag? Det stemmer, vet det følger med E46 må sjekke med E90. Men de er ikke justerbare i såfall. Ok. Hvordan får jeg rabatten? Skriver jeg det bare sammen med årsmodell og bilmodell i kommentaren helt til slutt i bestillings-bekreftelsen? Brukernavn eller?
Polardego Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din.Vil jeg få dette med 10% rabatt, altså til 5.660,- pluss frakt? Kommer evt dette med alt man trenger, feks justerbare lenkestag? Det stemmer, vet det følger med E46 må sjekke med E90. Men de er ikke justerbare i såfall. Ok. Hvordan får jeg rabatten? Skriver jeg det bare sammen med årsmodell og bilmodell i kommentaren helt til slutt i bestillings-bekreftelsen? Brukernavn eller? Ja, du skriver bare det bare i kommentar feltet. Om du velger forskudd så ikke betal før du får ny ordrebekreftelse.
rublings Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Jeg føler meg helt grønn her. Tenkte å betale med visa, hvordan er prosedyren da? Betale full pris og få tilbakebetalt, eller ordner du noe. Har skrevet inn alt på bestillingen og kommet til kommentarfeltet.
Polardego Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Jeg føler meg helt grønn her. Tenkte å betale med visa, hvordan er prosedyren da? Betale full pris og få tilbakebetalt, eller ordner du noe.Har skrevet inn alt på bestillingen og kommet til kommentarfeltet. Neida, vi kan trekke fra rabatten før vi belaster kontoen din. Vi belaster ikke kontoen før vi sender settet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå