Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner.

Tuvpapirer på begge typene?

Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? :)

Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan er tuningart kontra ta technix? Vil ha et senkesett som er stivt, men ikke gyngete og ubehagelig om du skjønner.

Er det forresten samme sett på cab som sedan og coupe? så det ikke er noe problem å godkjenne tenker jeg? :)

Har ett sett med h&r senkefjærer på bilen med tuvpapirer nå, som jeg tenkte å godkjenne, for så å sette på justerbart å håpe at vegvesenet ikke tar meg, men til disse prisene er det nesten like greit å få skrevet inn rett senkesett i vognkortet med en gang! :)

Skrevet

Det er veldig like sett med minimale forskjeller, dette blir som å sammenligne VW og Skoda.

Litt forskjell på demperne men minimalt samt annen farge på fjærene.

Du kan jo få godkjent begge disse settene i vognkortet også.

• 2 months later...
Skrevet

Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din.

Vil jeg få dette med 10% rabatt, altså til 5.660,- pluss frakt?

Kommer evt dette med alt man trenger, feks justerbare lenkestag?

Skrevet
Ser etter Supersport Black Evolution til min e90. Ligger til 6.290,- på hjemmesiden din.

Det stemmer, vet det følger med E46 må sjekke med E90. Men de er ikke justerbare i såfall.

Skrevet

Det stemmer, vet det følger med E46 må sjekke med E90. Men de er ikke justerbare i såfall.

Ok. Hvordan får jeg rabatten? Skriver jeg det bare sammen med årsmodell og bilmodell i kommentaren helt til slutt i bestillings-bekreftelsen? Brukernavn eller?

Skrevet

Ok. Hvordan får jeg rabatten? Skriver jeg det bare sammen med årsmodell og bilmodell i kommentaren helt til slutt i bestillings-bekreftelsen? Brukernavn eller?

Ja, du skriver bare det bare i kommentar feltet.

Om du velger forskudd så ikke betal før du får ny ordrebekreftelse.

Skrevet

Jeg føler meg helt grønn her. Tenkte å betale med visa, hvordan er prosedyren da? Betale full pris og få tilbakebetalt, eller ordner du noe.

Har skrevet inn alt på bestillingen og kommet til kommentarfeltet.

Skrevet
Jeg føler meg helt grønn her. Tenkte å betale med visa, hvordan er prosedyren da? Betale full pris og få tilbakebetalt, eller ordner du noe.

Har skrevet inn alt på bestillingen og kommet til kommentarfeltet.

Neida, vi kan trekke fra rabatten før vi belaster kontoen din. :)

Vi belaster ikke kontoen før vi sender settet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...