Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du fortsatt kjører dette tilbudet frem til feriepengene tikker inn på konto så har du mest sannsynlig enda en kunde :)

Jada, dette blir en fastpris framover... :)

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
noen tilbake melinger på settene?

Japp, prata med en som hadde montert på cab og synes det var så bra at han bestilte like gjerne et til en E46 også.

Har enda ikke hørt noe negativt om disse.

Skrevet

åssen er stivheten på disse coilovers'a? knallharde eller sånn passe? er vel det eneste får meg til å tvile litt, har lyst på litt comfor i bimmern etter senk, er jo derfor jeg kjøpte BMW :)

Skrevet
åssen er stivheten på disse coilovers'a? knallharde eller sånn passe? er vel det eneste får meg til å tvile litt, har lyst på litt comfor i bimmern etter senk, er jo derfor jeg kjøpte BMW :)

Jeg har disse på Golf 1 cabben min og jeg er overrasket egentlig. Stivt uten at det er ubehagelig.

Skrevet

Ser det er flere som har kjøpt til E36, så kanskje noen kan hjelpe meg her..

Er usikker på hvordan jeg skal sette sammen framme.. skal jeg ta bort den øverste platen og skru det rett på topplageret?

gamle senkesettet(apex):

r8dv7tqlxwmli5x3c3e8.jpg

nye justerbare senkesettet(det som selges her):

mq3mvvk8jxnxser6fm18.jpg

Skrevet
noen som har prøvd dette?prisen får det til og tenke at dette er smidd geitost :D

Har solgt over 50 sett allerede, ingen negative tilbakemeldinger så langt.

Skrevet
Polardego: har du noe formening om mitt fårje innlegg?

virker som det mangler en fjerskål til settet?

Mangler ingenting til settet, men du må jo selvsagt flytte over fjærbeinslager eller kjøpe nytt. Forøvrig så har jeg ikke montert dette på din type bil så da er det sikkert andre som kan svare bedre på det.

Skrevet

fjærbenslageret/topplageret er ikke problemet.

problemet ligger i sammenkoblingen av senkesettet mot topplageret, for i mine øyne så virker det som det skulle vært en fjærskål imellom, og den gamle fjærskålen er jo aalt for stor.

Noen andre som har en formening?

Skrevet
fjærbenslageret/topplageret er ikke problemet.

problemet ligger i sammenkoblingen av senkesettet mot topplageret, for i mine øyne så virker det som det skulle vært en fjærskål imellom, og den gamle fjærskålen er jo aalt for stor.

Noen andre som har en formening?

lurer jeg å på, skal til å montere straks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...