Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
har et lite spm:

felgen tar inni fjørene foran når jeg har en viss hastighet og svinger litt brått, men ellers er det ingen lyd... når jeg hadde bilen helt nede så var lyden veldig høy, og når jeg justerte den 1,5 cm opp så forsvant lyden... stilte den enda 1cm opp i går og lyden er kommet tilbake (som forklart først, og lyden er ikke så høy som når fjørene var helt nede)

er det mulig å fikse slik at den slutter å "subbe" inni fjørene, eller må jeg handle nye felger? :/

Dette kommer helt an på inpresset på felgen, siden coilovers er noe tykkere enn orginale fjærer og dempere.

Jeg anbefaler IKKE spacere fra Biltema etc. (universalspacere) da disse kan medføre vibrasjoner. Jeg har spacere som er tilpasset boltsirkel og navsenter til 250,- (5mm) som er mer egnet og ikke minst Tuv-godkjent.

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du til 320d e46 touring 04mod?

Og eventuelt pris?

Prisen står jo i overskriften, eneste jeg anbefaler å ta med ekstra på E46 er kortere stabstag til 400,-

Har på lager.

Skrevet
Må skryte over god service! Levert på to dager, aldrig opplevd før. Kjem garantert til og bestille mer her i fra. :)

Takk, så lenge ting er lagervare så sender vi det ut umiddelbart. :)

Skrevet
er det mulig å bestille en stk demper bak ? hadde et lite "uhell" som forårsaket at demperen bøyde seg :/

Ey, det må vi prøve å få til ja.

Send meg en PM du.

Skrevet

velldig bra service ja :) .fikk senkesettet etter et par dager.så nå er d bare og få det på bilen,har ingen nytte av att d liggerpå stugolvet.

Skrevet

Har du noen dempere foran som passer til e34-topplager etter 93? Tror det blir 12mm, og så vidt jeg så er det meste av FK 14mm?

Skrevet
Har du noen dempere foran som passer til e34-topplager etter 93? Tror det blir 12mm, og så vidt jeg så er det meste av FK 14mm?

Skal se om det ligger noen framdempere i hylla, har noen som er litt brukt som du kan få grisebillig. 14mm ja.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...