Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal mekke bil-alarm i en bil i morgen, da det visstnok er noen som sniker på tomta om nettene.

Andre ting vil også bli ordnet i denne anledning, men dette snakker vi ikke høyt om... ;)

Vedkommende har ei sirene fra Biltema, som jeg tenkte å koble på kupe-lyset.

Dette vil da gjøre at når kupelyset er stilt inn på å skru seg på når døren åpnes, går alarmen av i samme slengen. Man kan da bare skru av kupelyset for å slå av alarmen, og man har mulighet til å sette på kupe-lyset uten at alarmen går av, ved å dytte bryteren dit den skrur på kupe-lyset konstant.

Det jeg lurer på er om noen har løsninger på hvordan å få alarmen til å fortsette når døren lukkes?

Diskuter ;)

Skrevet

Kjøp en tidsforsinker på biltema. Sånn som du bruker for å få lyset til å lyse en stund etter du har lukket døra ;) Mener de selger slike der :) Det gir deg ihvertfall 5-10 sekunder ekstra.

Skrevet

binn et tau til tanna di og til bilen :D da merker du om noe skjer !

eller snoppen ;)

evt sett opp lamper med bevegelsessensor!

det hender jo at hjelper mye, ingen liker å stjele om alle kan se det :P

sov med vinduet på gløtt,skaff deg paintball gevær eller airsoftgevær og skyt han om du våkner!

Skrevet
binn et tau til tanna di og til bilen :D da merker du om noe skjer !

eller snoppen ;)

evt sett opp lamper med bevegelsessensor!

det hender jo at hjelper mye, ingen liker å stjele om alle kan se det :P

sov med vinduet på gløtt,skaff deg paintball gevær eller airsoftgevær og skyt han om du våkner!

Ahh liker planen din ;)

Hehe. Har faktisk vært inne på både luftgevær og paintball. Lampe med sensor har vi, så da mangler jeg vel strengt tatt bare tauet.. :P

Men da kobler jeg på et holderele i tillegg, så blir det bra, fram til det blir skikkelig alarm ;)

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...