AutoMartin Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Har en 91´ 318i som er utstyrt med sentrallås. Men i vinter begynte den å fuske. Det begynte med at den rett og slett ikke virket når jeg brukte låsen på førerdøra, men om jeg åpnet f.eks. via låsen på bagasjerommet så funket den. Etterhvert kunne jeg kun åpne via bagasjerommet hvis jeg ville at sentrallåsen skulle virke, men nå er den også død. Noen som har noen ide´ om hva dette kan være? Har sett over alle sikringer og rele´, men kan ikke finne noen feil. Kan noen si meg nøyaktig hvilket relé som tilhører sentrallåsen, og hvordan jeg kan teste dette? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Se etter ledningsbrudd i kablene som går inn i bagasjelokket først. Pleier å være en synder på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Takk for tips! Skal sjekke med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå