Frenball Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Grattis med verdig førstebil! Bimmer er aldri galt til førsteslede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Blir bra ditte Carl, solenge du helde dej på vein ja! Heheh.. E berre å gønne på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Er greit med 320 som førstebil ja! Bare litt dyrt å fore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hehe, ja! Nå blir endelig min manuell og så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 blir grei skyss ditta Carl stå på ! må huske updates ofte so øss fær følge me vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 blir grei skyss ditta Carl stå på ! må huske updates ofte so øss fær følge me vettu Ja ska bli stor svert Ska prøve å komme me updates so ofte i kan Ska ha mæ me kamera æu no neste gång så i fer knepsa nåkkå bilete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Begynne å bli et meget påkostet prosjekt, men steiker kor i gler me t å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ganske solid handleliste du hadde kjøpt inn! Tror det blir bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Fy fader! Hvordan jobb har du som har råd til dette som 18åring? Blir knallbra når det blir montert ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 320 er en god første bil har det selv i samme farge og faktisk, bare sedan Her skal jeg følge me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Fy fader! Hvordan jobb har du som har råd til dette som 18åring? Blir knallbra når det blir montert ihvertfall Haha, har faktisk ikke jobb Går skole enda Ja skal bli bra det! Nå er bilen grunnet, og skal hente mesteparten av delene idag fra GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 320 er en god første bil har det selv i samme farge og faktisk, bare sedan Her skal jeg følge me! Ja STOR trives med bilen jeg! Gleder meg som en unge til den står ferdig, forhåpentlivis til helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå