Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med BMW 325i 91 modell. grønn sedan med grått interiør. Er litt småfiks, men går godt :) :)

Skrevet

Ja, hadde ikke vert feil det.. Men er ung å har ikke så mye prosenter på forsikring.. så blir vell litt i dyreste lage..

Skrevet

Har en bmw e30 316i. 89mod.

Er 99%rust fri. ikke noe rust i hjulbuer eller noe. god bil! tikker ikke i det hele tatt og går godt.

er en 2dørs og veldig populær bil. eu ok til sommer 2011. men ikek problem og gå igjenom neste heller.

som sakt er det ikek undoms kjørt, og er et supert eksemplar av en bil :) 22000kr hadde jeg tenkt meg for den.

Skrevet

hei,har en 91-E34,520-24v,ombygd til 93 m535(M30B35,STÅR 3,5 PÅ INNSUG Å BLOKKA) manuell,SPERREEu ok jan 2010,diamantsvartz mett,sort skinn,fj.sent.lås,alarm,spoiler m bremslys,bakrutesenker,M5 sideskjørt,takluke,stor kj.komp,nye 17"sommerdekk,nye 15"hakka pigg på lettmettfelg,stort turboopsett kan medfølge v.hurtig handel,samt ekstra dører,skjermer i samme farve.litt senka,ikke rust,ny vannpumpe(ligger på posten,skal montere når jeg får tid..:),nye plygger,olje på motor,gear,kardang,trenger nytt fordelerlokk+rotor,importert fra tyskland i 96-3 voksne eiere,ikke ihjælkørt,km ca:255000,reg som 520 pga billigere forrsikring..:)sony mp3,har sikkert en subb eller 2 liggende,ferdi opplagt kabler bak..Tror jeg har brukt den ca 3 mnd sia i januar i fjord..Selges pga for mange biler(8stk),å ei jævla sint frøken som mener jeg har for mange biler..Send mail/mld for mere info/bilder..Bilen er registrert..Selges kr 40000ink den hælvetes årsavgifta/(eller byttes ein kjapp turbobil+cash..)

Mvh Frank Andersen,nordland,45699482

Har også en-86(tror jeg)nissan king cab,2,5 diesel,(har turbo liggende:))gått.ca 300000,3 anmerkninger på eu kontrollen:stram handbrekk,just lys,3fester i hytta var opprusta..Har sveist nye fester,just lys,Komp delebil medfølger,gått 198000.men mye rust i ramma,hevet,lettmettfelger,haug med rally 3000 lykter,veltebøyle,sort,kansje 32"knastedekk på lettmett felger følger med..Å en Lg MP3,kr 22000 ink årsavg..

Skrevet
har en e34 525tds til 39000kr

Har du noen bilder av bilen? Annonse?

Denne har vel en rimelig forsikring samtidig som det kan være en god bil :)

Skrevet

Skal få lagt ut bilder senere i kveld..Betaler 4200 m.delkasko,i året.

Skrevet
Har en bmw e30 316i. 89mod.

Er 99%rust fri. ikke noe rust i hjulbuer eller noe. god bil! tikker ikke i det hele tatt og går godt.

er en 2dørs og veldig populær bil. eu ok til sommer 2011. men ikek problem og gå igjenom neste heller.

som sakt er det ikek undoms kjørt, og er et supert eksemplar av en bil :) 22000kr hadde jeg tenkt meg for den.

Har en e30 316 selv.. som jeg skal gjøre prosjekt av.. viss du kan si en 316 går godt så har du ikke kjørt mange biler over 100hk ;) vill ha noe som går *greit* vertfall :D

Skal tenke litt på den.

hei,har en 91-E34,520-24v,ombygd til 93 m535(M30B35,STÅR 3,5 PÅ INNSUG Å BLOKKA) manuell,SPERREEu ok jan 2010,diamantsvartz mett,sort skinn,fj.sent.lås,alarm,spoiler m bremslys,bakrutesenker,M5 sideskjørt,takluke,stor kj.komp,nye 17"sommerdekk,nye 15"hakka pigg på lettmettfelg,stort turboopsett kan medfølge v.hurtig handel,samt ekstra dører,skjermer i samme farve.litt senka,ikke rust,ny vannpumpe(ligger på posten,skal montere når jeg får tid..:),nye plygger,olje på motor,gear,kardang,trenger nytt fordelerlokk+rotor,importert fra tyskland i 96-3 voksne eiere,ikke ihjælkørt,km ca:255000,reg som 520 pga billigere forrsikring..:)sony mp3,har sikkert en subb eller 2 liggende,ferdi opplagt kabler bak..Tror jeg har brukt den ca 3 mnd sia i januar i fjord..Selges pga for mange biler(8stk),å ei jævla sint frøken som mener jeg har for mange biler..Send mail/mld for mere info/bilder..Bilen er registrert..Selges kr 40000ink den hælvetes årsavgifta/(eller byttes ein kjapp turbobil+cash..)

Mvh Frank Andersen,nordland,45699482

Har også en-86(tror jeg)nissan king cab,2,5 diesel,(har turbo liggende:))gått.ca 300000,3 anmerkninger på eu kontrollen:stram handbrekk,just lys,3fester i hytta var opprusta..Har sveist nye fester,just lys,Komp delebil medfølger,gått 198000.men mye rust i ramma,hevet,lettmettfelger,haug med rally 3000 lykter,veltebøyle,sort,kansje 32"knastedekk på lettmett felger følger med..Å en Lg MP3,kr 22000 ink årsavg..

Den E34`n hadde vert veldig kjekk å hatt.. Hvor holder du til?

Send bilder å mer info på glenn_paa_tur@hotmail.com

Hmmm.. da må du fikse bonusen din. Mange måter å gjøre det på vettu :)

Nei vet ikke det.. Hva mener du? ;)

Skrevet

Om du bytter selskap midt i perioden f.eks så vil mange gi deg ett års opprykk. Viktig å gjøre dette hver gang. En annen ting er hvis du har kjørt regelmessig transport (alt mulig.. pizza, bud ++) kan du få arbeidsgiver til å skrive et brev hvor det står at du har kjørt skadefritt og vil da få mer bonus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...