325ti Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Hadde du hatt de rc hjula enda hadde jeg tatt de Henrik.Ha litt i bakhodet om du kommer over noen til at Stig i Ålesund er sugen på et sett med 17" rc RCene var VELDIG populære fant jeg ut ja... Har jo ett sett til på lur da:) Dette er jo "mine" gode gamle som ble pusset opp igjen sist vinter. 8 + 9x17, gull senter. Er i utgangspunktet ikke til salgs, men er budet bra nok så kan det være jeg legger godviljen til:) Ja det var den goviljen da;) Leiter litt etter et sett ja. har et sett med bbs rs til m3'n. men vil ha et sett med 17 tommere også. Ca pris ant da? Forøvrig på jakt etter en evo 11 vinge med Flap'en også om du vet av noe
HenrikE30+ Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Hadde du hatt de rc hjula enda hadde jeg tatt de Henrik.Ha litt i bakhodet om du kommer over noen til at Stig i Ålesund er sugen på et sett med 17" rc RCene var VELDIG populære fant jeg ut ja... Har jo ett sett til på lur da:) Dette er jo "mine" gode gamle som ble pusset opp igjen sist vinter. 8 + 9x17, gull senter. Er i utgangspunktet ikke til salgs, men er budet bra nok så kan det være jeg legger godviljen til:) Ja det var den goviljen da;) Leiter litt etter et sett ja. har et sett med bbs rs til m3'n. men vil ha et sett med 17 tommere også. Ca pris ant da? Forøvrig på jakt etter en evo 11 vinge med Flap'en også om du vet av noe For å være helt ærlig Stig, så vet jeg ikke hva jeg skulle hatt for de. Lite sannsynlig at jeg vil selge uansett liksom. Bruksverdien er langt høyere for meg enn hva du/andre er villig til å by tror jeg... Skal si ifra dersom det dukker opp en vinge ja...
HenrikE30+ Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 superb=) lykke til videre med salget =) Takk, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå