Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en 86 320 coupe for ei ti sia med et par strota ventiler og noen små bulker som hadde vært "renovert" rundt 2005 som jeg tengte at ikke sku væra no problem og få på veien igjen, men der tok jeg vist feil gitt. Det som begynte med en liten demontering endte med full ribbing av hele bilen. planene er mange men har ikke helt klart og bestemme meg for hva jeg endelig kommer tell og gjøra med bilen.Tar gjerne imot tips og råd viss noen har noen gode ideer

1gratwn39j0iljqi2tbi.jpg

tumvfvd65kufzzx20maf.jpg

azgct0irua0eatxms95u.jpg

wq66srs2oskn6y9b0lfz.jpg

Skrevet

Ser ut som du går grundig til verks iallefall, ser bra ut ;) Hadde det vært min bil, så hadde jeg gjort den helt original igjen, med bra senk og skikkelige kantfelger.

Skrevet

ja prøver og få tatt alt av rust og gjøre det litt nøye siden jeg tok meg bryet med og pelle den helt ned.. tror jeg kommer til og bruke stylinga som er på bilen samme farge og den er senka 60 mm og det bar hele undersiden av bilen preg av for og si det sånn hehe. kanskje valse eller sette vw golv skjerm buer på men ellers skal det vell ikke gjøres noe spesielt tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...