bmw530i Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 ser på bil sider som gsbildeler, bsbildeler, koed ol. på foreksempel senkesett og tårnstag så er det viktig at man velger om det er 4 sylindre eller 6 sylindre, å er grunnen til dette? jeg har e46 318i og vurdere å få den bygget om komplett til 328i, foreksempel tårnstag , må jeg bestille det til 4 sylindra eller 6 sylindra? samme med coilovers?
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 På fjører/senkesett er fjører og dempere tilpasset vekten av motoren og setter du på 6syl senkesett på en 4er bil vil den sannsynligvis bli noe hard/spretten og høyere enn senkesettet er tiltenkt. Ang tårnstag bygger M43-motoren mer opp i motoren. Et tårnstag til 6er vil ikke passe til 4er bil (innsuget er i veien) men det går andre veien. Altså, skal du kjøpe tårnstag nå bestill til 4er, men kan du vente til oppgraderingen kjøper du til 6er. Stabstaga under bilen har forresten mye mer å si enn det oppå dempertårna
bmw530i Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 åja så da må jeg kjøpe alt til rekke 6er faktisk men det er greit takekr for svar blir ikke noe stag før jeg har funnet ut om det blir ny motor gidder ikke kjøre med stag på en 318i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå