handsome Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Må skryte litt av at jeg har laget meg bord av en motor blokk M20B25.. Håper noen synes den var litt kul, synes iallefall jeg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 tøft!! har altid hatt lyst til å lage et slik,,, men aldri kommet så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 He he, spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Utrolig kult! Dette må gjøres en gang. Limt fast plata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Stilig bord. Så en annen som hadde gjort det samme tidligere her på Bimmers Morro med slikt bord da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hehe kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Skikkelig tøft med motorbord. Jeg har et søskenbarn som har et laget av en V8. Barskeste bordet i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Takk takk Synes det ble ganske kult, men angrer for at jeg malte det svart Utrolig kult! Dette må gjøres en gang. Limt fast plata? Kjøpte en pakning som de bruker på Riis Bilglass mellom frontruten og karroseriet, så plata bare ligger oppå stemplene der jeg limte på de pakningene.. Plata veier 16 kg, så den ligger rolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 røddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! dritkult!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg har også alltod hatt lyst til å lage et slik Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå