Stramvaier Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Har plutselig fått et grenrør til S14 til overs. Grenrøret sitter på min motor forsatt da jeg ikke har mottatt det nye. Grenrøret har en større dim en orginalt rør, siden jeg ikke har tatt det av enda har jeg ikke fått målt innsiden av røret ved inngangen til toppen. Men har målt det i slutten der det skal inn på eksosen og der måler det 45 mm innvendig. Tok å sammenlignet mitt med en som hadde orginal rør og man så tydelig at det var grovere enn et orginalrør. Jeg har en liten følelse på at det kan være et grenrør levert av Scorpions eksos da resten av systemet på bilen er av det merket. Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Er orginalt grenrør fra S14 motor uten katalysator det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Dette er likt grenrør som det som er på 215 hk motoren.. Fin liten oppgradering for noen med kat grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå