Hankook Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Hei. Jeg har en 525it som jeg synes ligger litt høyt på tomgang uannsett motortemp. Den ligger på ca. 1300rpm. Når den er varm og jeg gir gass og slipper, virker det som om den henger litt igjen på 2000rpm før den detter ned til 1300rpm. Noen tips på hva som ikke stemmer?
Fekzen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Låter som att det kan vara tjyvluft. För då kan det bli precis så. Om du varvar till, fastnar den lite på ett varvtal då, för att sedan gå ner igen? Mvh//A.Fekzen
Hankook Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 ja, det stopper litt opp på ca2000 rpm og går etter noen sekunder ned til ca 1300rpm
Fekzen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Okej jag skulle kontrollera tjyvluft kring insug. För om det kommer tjyvluft där, så blir det samma sak som om spjället är lite öppet. Och om spjället är lite öppet så har du ju inte tomgång längre Kolla också så spjället verkligen är helt stängt. Kan ju hamnat något skit så den inet stänger helt. Mvh//A
Hankook Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Ok, kan prøve dette når jeg kommer hjem fra arbeid idag. takk for svar og godt forslag
Julianv Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Kan jo forsåvet også være at tomgangsregulatoren har hengt seg i litt for åpen posisjon? Dermed vil den jo ligge rimelig høyt etter erfaringer. Verdt å rense denne og se om det virker
Smurfen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 se etter sprekker i innsugsbelgen... jeg hadde masse av det som man ikke så får man bevegde litt på "leddet" O.O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå