Gå til innhold

E36 320 Cab *solgt*


Edin_M
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge caben til fordel for en italiener igjen.

Det er en 1995 320i cab, metallic svart med hardtopp i samme farge

Bilen har gått ca 253000, har hvitt sportskinn som er noe slitt og et hull i førersetet men ellers pent.

Bilen er teknisk i god stand med nye bremser foran, inkl calipter på venstre side byttet januar 2010, har nye bremseklosser liggende til bakre aksel.

Motoren er en M52B20 som hverken bruker vann eller olje, går fint uten noen ulyder.

Kosmetisk er ikke bilen et glansbilde, da den ble kjøpt i sept. 09 ble den sett på som et lite vinterprosjekt som aldri fikk tid desverre, av den grunn er det en dårlig reparasjon etter forrige eier av en bulk i bakre høyre skjerm og litt overflate-rust rett over frontruten.

Det finnes eller ikke noe farlig rust på bilen, hverken kanaler eller skjermer forutenom det nevnt over.

Begge takene er fine og holder godt tett (holdt ut i vinter uten en eneste dråpe).

Bilder legges ut om ikke så lenge i påvente av en fin dag for en skikkelig vask :)

Bilen står i stavanger og kan ses der.

Tlf 99253852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de bildene dere har ventet på :) desverre ikke interiørbilder med de kommer om ikke så lenge (hadde ikke tid til resten før jeg måtte på jobb)

Som beskrevet tidligere og noe dere ser ganske greit på bildene så er det den flotte "utbedringen" forrige eier prøvde seg på som ble mindre vellykket :(

Ellers er det litt småplukk (over frontruta men det er sjekket opp og ikke noe mer enn overflaterust) og litt på høyre dør helt i begynnelsen (ei boble).

Bildene er forresten tatt med mobilkamera så beklager litt bob-bob kvalitet

28cg60y2q9xst8i36rxh.jpg

c3m9be31168g13iwhrob.jpg

g88ty23rprn0znxekl0g.jpg

dcn2gk357iex37iikdiu.jpg

ulbhwofkmz2nwehd93pp.jpg

j6r02470puaoprcjl9a3.jpg

fi97ci2flqmbkg3zo2ya.jpg

k1azmiewbsibadr87erg.jpg

7j8m25ca5y8jcdod08a2.jpg

9simifif2ol7okvrx0uq.jpg

d0xrszht5vmzu9zxx7gy.jpg

edit: fikk ikke alle bildene med første gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsseter i grått skinn, elektrisk cab, elektriske speil, oppvarming i setene, luftdyse til vindu bak, oppvarmet rute i hardtoppen (tråder) tåkelys.

Stort sett standard utstyr :) Motoren, girkasse, og understell samt eksos er orginalt da jeg ikke ser noe hensikt i å hive penger i smådeler og liker bilene mest mulig orginalstand.

Eneste som jeg har byttet som ikke er orginalt er blinklys foran da det ene var sprukket så da satte jeg like gjerne hvite blinkers på.

Følger også med sommerdekk som ligger nedi kjelleren nå, fine felger og 205/55-15 dekk som ser rimelig greie ut.

Vinterdekkene som står på nå er det godt med mønster igjen på men de felgene som er satt på bak ser ikke helt fine ut da det ser ut som det har gått varmegang i dem tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke klima i bilen :) jeg er av den meningen at de dagene det er så varmt at en trenger klima er den dagen man husker den lille knappen i midten som drar ned taket ;):P

4 el-vinduer og ingen kjørecomp, men check-controll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt fått støvsugd bilen innvendig i dag og vasket mattene litt så regner med jeg rekker å ta av setetrekkene i morgen og ta litt bilder :) Er sikkert greit for dere å faktisk se hvordan setene ser ut og ikke bare setetrekket :P (har setetrekk bak i bilen da vi har 2 hunder som er med på turer nå og da så greit å beskytte setene litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...